اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

سفر خارجی چه ایرادی دارد که مطبوعات به مخالفت با آن برخاسته‌اند

عضو شورای شهر اردبیل گفت: سفر خارجی اعضای شورای شهر اردبیل چه اشکالی دارد که برخی از مطبوعات و رسانه‌ها سعی می‌کنند به اشکال مختلف آن را مورد نقد بی‌رحمانه قرار دهند.

سفر خارجی چه ایرادی دارد که مطبوعات به مخالفت با آن برخاسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با انتقاد از برخی رسانه‌ها و افراد مغرض که سفر انجام نشده اعضای شورای شهر اردبیل به چین را مورد نقد و انتقاد تند و غیرمنصفانه قرار داده‌اند، اظهار داشت: هیچ دستگاهی به مانند شورای شهر با مطبوعات و رسانه‌ها در تعامل نیست اما بنده به صراحت اعلام می‌کنم کسانی که مطلب غیرواقع می‌نویسند و تحلیل ناروایی دارند، خائن به ملت هستند.

وی عنوان کرد: در حالی که در تمام استان‌ها سفرهای خارجی اعضای شورای شهر انجام شده و در طول سال به یک رویه عادی تبدیل شده است اما در نهایت تنگ‌نظری‌ها و برخی تحلیل‌های نادرست سفری که هنوز انجام نشده به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل شده که عده‌ای می‌خواهند از این طریق با جایگاه و آبروی شورا بازی کنند.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به تیترها و نقدهای غیرمنصفانه در این زمینه از سوی نشریات محلی گفت: عنوان حیف و میل کردن اموال عنوان شایسته‌ای نیست و حتی جنبه کیفری و حقوقی دارد که ما می‌توانیم به عنوان نمایندگان مردم از این رسانه‌ها شکایت کرده و خواستار پاسخگویی آنها در مراجع ذیصلاح باشیم.

شاکر با انتقاد از یکی از همکاران شهرداری که در یکی از نشریات توهین‌هایی را به اعضای شورای شهر اردبیل روا داشته که اعضای شورای شهر به وظیفه خود آگاه و مطلع نیستند، افزود: چگونه است که شورای شهر در انجام وظایف و اختیارات خود مرتب و منظم به وظایف و اختیارات خود عمل می‌کنند اما زمانی که ماموریت داخلی و خارجی برای او پیش می‌آید عده‌ای سعی می کنند این ماموریت را جزو وظایف او محاسبه کرده و با برداشت‌های غیر واقعی آن را به انحراف بکشانند.

بنده با راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری مخالف هستم

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بنده از اول مخالف راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری اردبیل بودم چرا که معتقدم فعالیت این دانشگاه برای شهرداری بار مالی زیادی را تحمیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: با گسترش دانشگاه‌های مختلف و امکان تحصیل برای کارکنان شهرداری و شورا دیگر نیازی نیست که دانشگاه مستقل جامع علمی کاربردی شهرداری راه‌اندازی شود و در این زمینه برخی تصمیم‌گیری‌ها به صورت مقطعی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول