اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار مدیر شهری جنوب شرق تهران با خانواده ‌شهیدان فاضل‌بجستانی

مدیر شهری جنوب شرق تهران با تاکید بر اینکه شهدا راه بندگی خدا را طی کردند، گفت: آرامش، افتخار، عزت و سربلندی امروز مرهون خون شهداست.

دیدار مدیر شهری جنوب شرق تهران با خانواده ‌شهیدان فاضل‌بجستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ علی‌اکبر انجمنی صبح امروز در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و با هدف تکریم خانواده معظم شاهد، با خانواده شهیدان والامقام حمید، مجید و مهدی فاضل بجستانی دیدار کرد.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در این دیدار با اشاره به اینکه شهدای عزیز ما راه بندگی خدا را طی کردند و آرامش، افتخار، عزت و سربلندی امروز ما به برکت خون شهدای گرانقدر حاصل شده است، گفت: ما باید با عمل کردن به تعهدات و وظایف خود و خدمت به مردم ادامه‌دهنده راه شهدا و پیرو آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین باشیم که فرمودند نوکری مردم برای ما افتخار است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های شاهد را به‌ عنوان سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: خانواده‌های معظم شاهد حق بزرگی بر گردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و ما مفتخریم که با حضور در جمع این عزیزان، ضمن بهره‌گیری از سجایای اخلاقی ایشان، بتوانیم گره‌ای از مشکلات آنان باز کنیم.

انجمنی در ادامه با تاکید بر اینکه بر اساس تدابیر شهردار تهران جهاد ادامه دارد، عنوان کرد: امروز جهاد این است که خودمان را فدای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف، دلسوز و صادق کنیم و جهاد امروز، جهاد گذشتن از خواسته‌های خود، گوش دادن به فرامین رهبری و اندیشیدن به مشکلات مردم است و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که سرباز خوبی برای ولایت فقیه بوده و ادامه‌دهنده راه امام راحل (ره) و شهدا باشیم.

انتهای پیام/2462/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول