اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس:

نتایج ضعیف بر عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته است

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس پس از شکست برابر باریج اسانس کاشان گفت: نتایج ضعیف در نیم‌فصل اول بر عملکرد بازیکنانمان تأثیر گذاشته است.

نتایج ضعیف بر عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ناصر شهنازی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: با وجود حضور بازیکنان سرشناس و کارآمد در ترکیب هر دو تیم، انتظارات من برای مشاهده یک بازی با کیفیت بالا برآورده نشد و هنوز فشار زیاد روانی بر روی بازیکنانمان ناشی از نتایج ضعیف تیم در نیم‌فصل اول  وجود دارد که بر روی عملکردشان تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: در بازی مقابل باریج اسانس در حالی که چندین بار در جریان بازی با چند امتیاز پیش می‌افتادیم، اما حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب آنها در لحظات حساس بازی به کمکشان می‌آمد تا بتوانند امتیازات از دست رفته را برای خود جبران کنند.

وی در مورد غیاب امیر غفور و تأثیرش در کیفیت بازی بین آلومینیوم و باریج اسانس خاطرنشان کرد: غفور یک بازیکن تعیین‌کننده است و تمام برنامه‌های تاکتیکی خود را بر روی بازی او متمرکز کرده بودیم که غیبت وی سبب بهم خوردن سیستم بازی تیم ما در برابر نماینده کاشان شد.

سرمربی آلومینیوم با اعلام رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش مقابل باریج اسانس تصریح کرد: بازی قابل قبول‌تری نسبت به دور رفت ارائه کردیم و برای صعود به مرحله  پلی‌آف نیازمند نتایج بهتری هستیم.

شهنازی در مورد دیدار آینده شاگردانش مقابل سایپا البرز نیز گفت: به دلیل حضور این تیم در قعر جدول و قرار گرفتن در شرایط بحرانی، بازی سختی برابر این تیم پیش رو داریم و باید برای پیروزی تمام تلاش خود را به کار ببریم.

تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس عصر چهارشنبه در هفته دوم دور برگشت در سالن ورزشی «کتابچی» کاشان با نتیجه سه بر یک مغلوب باریج اسانس این شهر شد.

در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه بیست و دوم دی تیم آلومینیوم در بندرعباس پذیرای تیم قعر جدولی سایپا البرز است.

انتهای پیام/63010/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول