اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سازمان رفاهی کاشان:

برای نایب قهرمانی نیم‌فصل به مصاف یزدی‌ها می‌رویم

سرپرست تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: بعد از یک هفته استراحت، در آخرین بازی از دور برگشت لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های برای پیروزی بر تیم ویتاپی یزد و کسب عنوان نایب قهرمانی نیم‌فصل به میدان می‌رویم.

برای نایب قهرمانی نیم‌فصل به مصاف یزدی‌ها می‌رویم

مهدی پدرام‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان بعد از بازی سوم خود مقابل کات شاهرود در هفته چهارم استراحت داشت اما در آستانه بازی با تیم هندبال ویتاپی یزد تمرینات تیم آغاز شده و با انجام یک بازی دوستانه با تیم لیگ برتری نیک‌اندیش اصفهان به آمادگی لازم برای آخرین بازی در درو رفت بازی مقابل حریف یزدی رسیدند.

وی با حساس خواندن دیدار دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و ویتاپی یزد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای هر دو تیم افزود: دو تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و ویتاپی یزد در حالی در هفته آخر دور رفت در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که هردو تیم با کسب چهار امتیاز و با تفاضل گل  بعد از تیم هشت امتیازی ثامن‌الحجج سبزوار در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و سه امتیاز این بازی رو در رو برای هر دو تیم برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی نیم‌فصل از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم به لحاظ آمادگی در وضعیت خوبی قرار دارند و به غیر از دو بازیکن تیم که با مصدومیت جزئی روبرو هستند بقیه بازیکنان از آمادگی لازم برای کسب هر سه امتیازی برابر نماینده یزد برخوردارند.

وی یادآور شد: اگر تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در مقابل ویتاپی یزد روز خوبی را سپری کند و حادثه پیش‌بینی نشده‌ای برای تیم به وجود نیاید پیروزی در مقابل نماینده استان یزد دور از دسترس نیست.

به گفته وی اگر بازیکنان تیم دستورات مربیان خود را در زمین پیاده کنند و اشتباهات فردی را به حداقل برسانند با اختلاف چهار تا پنج گل مقابل تیم هندبال ویتاپی یزد به پیروزی می‌رسیم و عنوان نایب قهرمانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنیم.

دیدار دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و ویتاپی یزد از هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، ساعت 16 روز جمعه 20 دیماه در سالن ورزشی رضوی شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول