اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگاور در مجلس:

مسئولان باید در قبال خون شهدا پاسخ‌گو باشند

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید در قبال خون شهدا پاسخ‌گو باشند و در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مسئولان باید در قبال خون شهدا پاسخ‌گو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از صحنه، حجت‌الاسلام وحید احمدی عصر امروز در جلسه شورای اداره شهرستان صحنه اظهار داشت: همه ما نیاز به تذکر و اصلاح خود داریم و تا خود را اصلاح نکنیم، اثربخش نخواهیم بود.

احمدی ادامه داد: امنیت و اقتدار امروز ما ثمره جانبازی و فداکاری شهیدان است و همه مسئولان باید در قبال خون شهدا پاسخ‌گو باشند و در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گفته نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، مدیریت در شرایط عادی هنر نیست و یک مدیر باید توانایی خود را در شرایط بحرانی و سخت نشان بدهد.

احمدی خاطرنشان کرد: یک مدیر باید همواره ابتکار و خلاقیت داشته باشد، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی با ابتکار و خلاقیت در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در طی سی و چند سال گذشته نشان داده‌اند هر جا نظام نیاز دارد، ایستاده و از نظام حمایت می‌کنند، افزود: سرمایه اصلی کشور همین مردم هستند.

احمدی معتقد است، ظرفیت‌های کشور فراتر از این است که الان استفاده می‌شود و باید با تلاش بیشتر از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در جهان و منطقه اثرگذار است و این افق روشنی را برای ما رقم خواهد زد.

فرماندار صحنه نیز در این جلسه از حضور مردم در حماسه 9 دی تشکر کرد و با اشاره به 27 دی ماه روز جهانی پیامبر اعظم (ص)، از مسئولان ادارات خواست برای بزرگداشت این روز برنامه‌ریزی مناسب انجام دهند.

رسول مجد از مسئولان ادارات خواست تکریم ارباب رجوع را به بهترین شکل انجام داده و کاری کنند که ارباب رجوع با رضایت از اداره خارج شود.

مجد خاطرنشان کرد: واحدهای مسکن مهر شهرستان صحنه تا خرداد ماه 1393 به بهره‌برداری خواهد رسید و نماینده مردم در مجلس در تامین بودجه لازم برای گازرسانی به 27 روستای باقی‌مانده در شهرستان صحنه مساعدت کند.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول