اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش پوستر

دانشجویان شاهرودی در سمینار ملی پ‍ژوهش برتر شدند

پوستر پژوهشی بررسی فشار خون کاری از دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سمینار ملی سالانه این دانشگاه عنوان دوم را کسب کرد.

دانشجویان شاهرودی در سمینار ملی پ‍ژوهش برتر شدند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: در سمینار پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، پوستر پژوهشی دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مقام دوم این سمینار علمی پژوهشی را کسب کرد.

محمد جلیلی افزود: زهیر یزدانی و فرزانه عبدی، دانشجویان بسیجی با همکاری استاد علی عباسی، موضوع فشارخون بالا را در منطقه کالپوش به صورت علمی بررسی کردند که در داوری مقالات در دانشگاه با نمره قبولی راهی سمینار کشوری دانش و تندرستی شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود تصریح کرد: سمینار سالانه دانش و تندرستی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و با حضور پژوهشگرانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان، مشهد، دزفول، سمنان، بیرجند، تهران، شهرکرد، اهواز، شیراز و ... برگزار شد.

جلیلی خاطر نشان کرد: در این سمینار، بیش از 30 پوستر پژوهشی ارائه شده بود که دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توانستند به مقام دوم نائل شوند.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم‏اکنون نیز چهار طرح تحقیقاتی در دست اجرا دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود گفت: اردوهای جهادی برگزار شده، علاوه بر عمران و آبادانی برای مناطق محروم می‌تواند به عنوان طرح‏های تحقیقاتی برای دانشجویان مد نظر قرار گیرد.

جلیلی ادامه داد: دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از این فرصت بهره لازم را برده‌اند و هم کمک به مناطق محروم کرده و هم با کسب تجربه و انتشار آن به افزایش آگاهی جامعه پزشکی از نیازهای جامعه کمک می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول