اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

دشمنان در هر لحظه در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب هستند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمنان در هر لحظه در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و باید در این راه همواره هوشیار بود.

دشمنان در هر لحظه در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی عصر امروز در مراسم آغاز عملیات احداث ساختمان گردان پیاده ولی عصر (عج) تیپ 12 قائم آل محمد(عج) در شهر بسطام که با حضور مسئولان و خانواده‏های شهدا و بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: بسطام از مناطق پیش‏قدم در کمک به انقلاب و حمایت از آن بوده و هست.

وی تصریح کرد: وجود شهدای فراوان در این بخش و روستای «میقان» که نمونه کشوری از نظر شهداست، الگویی برای استان سمنان و کشور محسوب می‏شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: با توجه به رسالت سپاه و بسیج در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و با توجه به مأموریت‌های گوناگون بسیج در عرصه‌های مختلف، باید از آن حمایت کرد.

استادحسینی تصریح کرد: بسیج از معجزات گران‏سنگ امام راحل برای انقلاب اسلامی است که تاکنون با توجه به رسالت خود تلاش کرده تا از انقلاب و اسلام دفاع و حمایت کند.

وی با اشاره به پروژه‌های سپاه در استان سمنان گفت: احداث ساختمان گردان حضرت ولی عصر (عج) بسطام، دومین پروژه در نوع خود در استان است که با تلاش مهندسی سپاه ساخته خواهد شد.

استادحسینی خاطر نشان کرد: با توجه به تقسیم مأموریت‌ها در بسیج، گردان‌های پیاده وظیفه تربیت نسل جوان بسیجی در بُعد نظامی را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: احداث ساختمان به منظور تسهیل سازماندهی بسیجیان در این گردان است تا با آمادگی برای دفاع از انقلاب و نظام در صحنه باشند.

استادحسینی با بیان اینکه دشمنان در هر لحظه در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز همه وظیفه داریم که خود را در ابعاد مختلف نظامی، معرفتی، بصیرتی و تربیتی برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن آماده کنیم.

وی از همه کسانی که در احداث این ساختمان برای بسیج در شهر بسطام و سپاه شاهرود همکاری کرده‌اند، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است؛ این ساختمان در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع و در بخش جنوب غربی میدان حضرت ابوالفضل (ع) بسطام احداث می‌شود.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول