اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی مطرح کرد

کاهش تعداد تحصیل‌کرده‌های بیکار با افزایش آموزش‌های مهارتی

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: دانشجویان باید یک آموزش کوتاه مدت مهارتی ببینند تا در صورت نبود شغل به مشکل برنخورند.

کاهش تعداد تحصیل‌کرده‌های بیکار با افزایش آموزش‌های مهارتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جلال خواب‌نما امشب در اختتامیه نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: برترین علوم، علومی هستند که بر اعضا و جوارح انسان جاری شوند و فعالیت پنجه‌های انسان را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های حوزه‌ مهارتی از برترین نمایشگاه‌ها هستند، بیان داشت: البته نیاز جامعه امروز ما به صورت کامل حضور نمایشگاه‌های مهارتی را مشخص می‌کند.

خواب‌نما در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اینکه امروز آموزش عالی ما بیش از 900 هزار نفر را برای رشته‌های کارشناسی ارشد جذب می‌کند در حقیقت تعداد تحصیل‌کرده‌های بیکار را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: این یک آسیب جدی برای کشور است و باید دانشجویان یک آموزش کوتاه مدت مهارتی ببینند تا در صورت نبود شغل به مشکل برنخورند و در کل باید مجموعه‌های مهارتی در کشور و استان افزایش یابد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه اینگونه نمایشگاه‌ها باید افزایش یابد، افزود: این نمایشگاه در سطح ملی برگزار شد که جایگاه استان خراسان رضوی در آن بسیار ویژه بود.

انتهای پیام/2202/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول