اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

خون شهدا نهال انقلاب را آبیاری کرده است

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه خون شهدا نهال انقلاب را آبیاری کرده و سبب استحکام آن شده است، گفت: وحدت و پیروی از ولایت منشأ موفقیت‌های بیش از پیش است.

خون شهدا نهال انقلاب را آبیاری کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هدایت‌اله جمالی‌پور در مراسم گرامیداشت قیام 18 دی و سی و پنجمین سالگرد شهادت پیشتازان عرصه ایثار و شهادت شهرری گفت: مردم غیور شهرستان ری در عرصه‌های مختلف نظام در حراست و پاسداری تلاش کردند.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: شهرستان ری مفتخر است که در دوران دفاع مقدس 2 هزار و 730 شهید، 6 هزار جانباز و 500 آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی در ادامه با اشاره به خباثت دشمنان نظام اظهار داشت: مستکبران از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب تاکنون خباثت‌های زیادی را از خوشان نشان داده‌اند و در طول این مدت از هر حیله و نیرنگی که می‌توانستند به این مرز و بوم ضربه بزنند و مشکلی سر راه انقلاب ایجاد کنند استفاده کردند اما مقاومت و ایستادگی مردم همواره توطئه آن‌ها را نقش بر آب کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری جنگ، ترور، تحریم و ... را نمونه‌هایی از خباثت دشمنان نظام برشمرد و تاکید کرد: آنچه در طول این دوران و با وجود همه تلاش‌های مستکبران علیه نظام سبب جاودانگی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شده، خون شهداست.

جمالی‌پور با بیان اینکه شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز نظام به برکت هدایت‌های داهیانه امام راحل، خون شهدا، درایت‌های رهبر معظم انقلاب و حضور به‌موقع و آگاهانه مردم است.

معاون استاندار تهران وحدت، همدلی و همکاری را وظیفه امروز همه مسئولان و آحاد مردم دانست و تاکید کرد: قطعاً همدلی و یکپارچگی تمام مشکلات را مرتفع می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: ملت غیور ایران در طول انقلاب با پشتیبانی و هدایت‌های رهبری شرایط سخت‌تر از امروز را گذرانده‌اند.

معاون استاندار تهران با تاکید بر پیروی از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امروز همه باید فرمانده نظام را فرمانده بدانند و هیچ‌گاه تندتر و کندتر از ایشان قدم بر ندارند چراکه تندروی و کندروی در این مسیر آسیب‌هایی را به‌همراه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان ابراز امیدواری کرد ملت غیور ایران اسلامی با وحدت و یکپارچگی و گام برداشتن و پیروی از مسیر ولایت همه توطئه دشمنان را خنثی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  مستحکم‌تر کرده و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عج) می‌سپارند.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول