اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد:

پس از بازی روز شنبه از تیم کناره‌گیری می‌کنم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد با اشاره به اینکه پس از بازی روز شنبه از این تیم کناره‌گیری می‌کنم، گفت: افرادی که مسئولیت حمایت مالی این تیم را قبول کردند، حتی جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند.

پس از بازی روز شنبه از تیم کناره‌گیری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شهناز یاری اظهار داشت: روز شنبه 21 دی باید در مشهد به مصاف تیم قصر طلایی نوشهر برویم و متاسفانه بازیکنان به دلیل شرایط نامشخص باشگاه از لحاظ روحی آمادگی مسابقه را ندارند ضمن اینکه حضور چهار بازیکن مصدوم کار ما را دشوارتر کرده است.

وی افزود: حدود دو ماه است من و بازیکنانم برای حضور در این تیم به مشهد آمدیم ولی امروز متوجه شدیم مدیران این باشگاه هیچ اسپانسری برای حمایت از تیم در اختیار ندارند، ما هشت بازیکن غیر بومی را در ترکیب داریم که تنها به اعتبار حرف من به مشهد آمده‌اند ولی متاسفانه شرایط مالی باشگاه به شکلی است که حتی در تامین مواد غذایی بازیکنان هم دچار مشکل هستیم.

یاری ادامه داد: روز امضای قرارداد در تهران، مدیرعامل باشگاه وعده‌های زیادی مبنی بر فراهم کردن تمام شرایط برای حضور موفق در لیگ برتر را به ما داد ولی امروز همین فرد حتی پاسخ تلفن‌های ما را هم نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 4 میلیون تومان برای باشگاه هزینه کرده‌ است، اظهار داشت: برخی از بازیکنان ما ملی‌پوش هستند، متاسفانه پس از مصدومیت با توجه به تیم پزشکی نه چندان حرفه‌ای که در کنار باشگاه وجود دارد نه تنها مصدومیت بازیکنان بهبود نمی‌یابد بلکه گاهی شرایط آنان حادتر هم می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد با تاکید بر اینکه ورود این افراد به عرصه تیم‌داری که هیچ‌گونه سابقه و توانایی در این زمینه ندارند، تاسف‌بر‌انگیز است، افزود: از روزی که به مشهد آمدیم حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم.

یاری با بیان اینکه پس از بازی روز شنبه از تیم کناره‌گیری می‌کنم، گفت: با این شرایط به نظر می‌رسد بازیکنان هم علاقه‌ای به ادامه کار با تیم پرسپولیس مشهد ندارند و با ادامه این روند، سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول