اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

5 هزار سند مکتوب تاریخی در شهرداری قزوین وجود دارد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار سند مکتوب از سال‌ها قبل در شهرداری قزوین وجود دارد.

5 هزار سند مکتوب تاریخی در شهرداری قزوین وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد در جلسه بررسی مسائل مربوط به راه‌اندازی موزه فرهنگ قزوین که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: وجود موزه‌ها در رونق گردشگری تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: اگر تبلیغات لازم در خصوص موزه‌ها صورت گیرد قطع یقین در افزایش جذب گردشگران داخل و خارج استانی تاثیرگذار است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: وجود موزه حمام قجر در استان قزوین با توجه به گردشگران بی‌شماری که جذب می‌کند به نوعی آبروی استان قزوین به شمار می‌رود که امیدواریم موزه فرهنگ نیز به چنین جایگاهی دست یابد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت موزه هنر برای نمایش اسناد شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار سند مکتوب از سال‌ها قبل در شهرداری قزوین وجود دارد که می‌توان از ظرفیت موزه فرهنگ برای نمایش این اسناد نیز بهره گرفت.

به گفته منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین، موزه فرهنگ استان قزوین اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با هفته معلم با 150 میلیون تومان اعتبار عمرانی در مدرسه دیانت شهر قزوین راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/77009/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول