اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

مشکل کم آبی بابل برطرف می‌شود

فرماندار بابل گفت: با افتتاخ خطوط انتقال آب هلیدشت و ورود 350 لیتر آب در ثانیه به شبکه انتقال آب شهری بابل، مشکل کم آبی این شهر رفع می‌شود.

مشکل کم آبی بابل برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رجب مولایی بعد از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران افزود: مشکل کم‌ آبی از جمله مشکلات شهرستان بابل است به طوری که در ایام شب عید بسیاری از خانوارهای بابل سه تا چهار روز با قطع آب مواجه هستند که این امر به یک معضل جدی در بابل تبدیل شده است.

وی افزود: در این راستا با دستور وی‍ژه استاندار مازندران در بازدیدی که از خطوط انتقال آب هلیدشت انجام شد،، با هماهنگی از سوی معاون عمرانی استاندار مازندران با مدیر آب منطقه‌ای استان این پروژه ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مولایی بیان داشت: با افتتاح خط انتقال آب "هلیدشت" به "دار دکاشت" و ورود 350 لیتر آب در ثانیه به شبکه درون شهری بابل، مشکل کم آبی این شهر رفع می‌شود.

فرماندار بابل تصریح کرد: همچنین در نشستی که روز گذشته به اتفاق نمایندگان مردم بابل در مجلس،شهرداران شهرهای هفتگانه بابل با رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، پل سوم محمد حسن‌خان این پروژه را که بعد از کلنگ‌زنی عملا متوقف شده بود دوباره فعال کند.

مولایی ساماندهی رودخانه بابلرود، استفاده از مواهب طبیعی منطقه بابل‌کنار، پیگیری برای راه‌اندازی جشنواره ملی بهار نارنج و کمک برای بهبود محیط شهری را از دیگر خواسته‌های خود از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور برشمرد.

مشاور رسانه ای مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران نیز با اشاره به اینکه ساماندهی خبرنگاران در بابل بسیار ضروری است، گفت: به دلیل عدم نظارت متولیان امر، روزانه شاهد ورود افرادی غیرمتخصص و ناآشنا به حرفه خبرنگاری در حوزه رسانه هستیم که این امر ضربات سنگینی بر جامعه رسانه‌ای مازندران و بابل وارد کرده است.

طاهره عبدی با بیان اینکه طبق آمار ارائه شده از سوی ارشاد بابل حدود 25 خبرنگار دارای مجوز رسمی فعالیت در بابل هستند، تصریح کرد: توانمندسازی خبرنگاران نقش مهمی در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در کشور دارد.

انتهای پیام/86009/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول