اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد کوهدشت:

هزار و 141 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کوهدشت هستند

مدیرکمیته امداد کوهدشت گفت: در حال حاضر یک هزار و 141 دانشجوی تحت حمایت در سطح کوهدشت در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و ... مشغول به تحصیل هستند.

هزار و 141 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کوهدشت هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، مردان امرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت با بیان اینکه فراهم نمودن زمینه ادامه تحصیل برای فرزندان خانواده‌های تحت حمایت از مهمترین اقدامات امداد امام (ره) در راستای توانمندسازی خانواده‌ها است، اظهار داشت: دانشجویان تحت کمیته امداد کوهدشت کمک شهریه گرفتند.

وی از پرداخت کمک شهریه به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد، گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی و کمک شهریه به دانش‌آموزان و دانشجویان زمینه را برای ادامه تحصیل و رشد فکری و فرهنگی این قشر از جامعه هدف این نهاد فراهم می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر یک هزار و141 دانشجوی تحت حمایت در سطح شهرستان در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و ... مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: در نیمه اول سال تحصیلی 92 بیش از یک میلیارد و 502 میلیون ریال کمک شهریه طی دو مرحله به حساب دانشجویان تحت حمایت کوهدشتی واریز شده است.

مدیرکمیته امداد کوهدشت در پایان از اقدامات دیگر این نهاد را در راستای توانمندسازی فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت برگزاری اردوهای تخصصی، غنی‌سازی اوقات فراغت و برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره تحصیلی و شغلی از طریق مشاورین و روانشناسان همکار با کمیته امداد امام (ره) شهرستان عنوان کرد و گفت: تشویق دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه در زمینه‌های علمی، ورزشی، هنری و قرآنی از اقدامات این نهاد در راستای حمایت از این قشر است.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول