به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیاکبر رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: به 70 درصد پیامهایی که به این مرکز ارائه میشود ظرف مدت 48 ساعت رسیدگی شده و پاسخ لازم به شهروندان ارائه میشود.
وی با اشاره به عملکرد این مرکز در آذر ماه بیان داشت: در آذر ماه امسال 11 هزار و 926 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است که با پیگیریهای به عمل آمده رضایت 10 هزار و 506 نفر از تماسگیرندگان حاصل شده است.
مدیر سامانه 137 شهرداری قم افزود: به 70 درصد از پیامها ظرف مدت 48 ساعت رسیدگی شده و پاسخ لازم به شهروندان ارائه میشود.
رحیمی اشاره کرد: به مابقی پیامها که پاسخگویی به آن نیازمند بررسی و پیگیریهای بیشتر است در مدت زمان یک هفته پاسخ لازم ارائه میشود.
وی با اشاره به فعالیت شبانهروزی این مرکز حتی در ایام تعطیلات مطرح کرد: در بارندگیهای اخیر نیز به صورت ویژه این مرکز در خدمت شهروندان بوده و در صورتیکه شهروندان نسبت به ارائه گزارش و مشکلی اقدام کردند در اسرع وقت مراتب از سوی همکاران اجرایی در واحدهای مختلف شهرداری مورد رسیدگی قرار گرفت.
مدیر سامانه 137 شهرداری قم با بیان اینکه بخش عمدهای از تماسهای شهروندان به روکش شدن آسفالت معابر و شوارع اختصاص دارد، گفت: این نکته باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد که انجام روکش آسفالت نیازمند وجود دمای 15 درجه سانتیگراد به بالا است و به دلیل برودت هوا در شرایط کنونی انجام روکش آسفالت میسر نبوده و فقط در موارد اضطراری نسبت به لکهگیری و آسفالت اقدام میشود.
انتهای پیام/78010/ل/آ3004