اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

80 درصد تعهد اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی محقق شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: 80 درصد تعهد اشتغال کمیته امداد به ثمر نشسته و افراد تحت حمایت این نهاد از مزایای تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی استفاده کردند.

80 درصد تعهد اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌‌الله حسین‌پور کل تعهد اشتغال کمیته امداد را در سال جاری 3 هزار و 300 طرح اعلام کرد.

وی بیان داشت: تاکنون 2 هزار و 626  طرح اشتغال مولد ایجاد شده که 80 درصد تعهد اشتغال کمیته امداد را شامل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی افزود: در مجموع برای این تعداد فرصت شغلی مبلغ 210 میلیارد و 555 میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته وی، از 2 هزار و  626 مورد تسهیلات اشتغالزایی، 247 مورد کار انگیزی بوده که بیش از 4 میلیارد و 168 میلیون ریال اعتبار بانکی و امداد برای آن هزینه شده است.

حسین‌پور اضافه کرد: 395 مورد طرح توان افزایی برای نیازمندان ایجاد شده که بیش از 18 میلیارد و 558 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: همچنین یک هزار و 984 طرح این نهاد در بخش طرح‌های خودکفایی عملیاتی شده که بیش از 187 میلیارد و 829 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با بیان اینکه در طرح راست آزمایی کم‌ترین انحراف در اشتغال ایجاد شده مربوط به کمیته امداد است، تصریح کرد: هم اکنون بیش از 98 درصد از طرح‌های این نهاد بدون انحراف است.

وی همچنین بر ضرورت تقویت حوزه حرفه‌آموزی و کارآموزی در موفقیت طرح‌های اشتغال تاکید کرد و یادآور شد: طی 9 ماهه امسال این نهاد موفق شد برای 8 هزار و 446 نفر از افراد تحت حمایت این نهاد که مستعد اجرای شغل هستند دوره آموزشی برگزار کند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول