اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نطنز اعلام کرد

مشارکت 17 کمیته در اجرای برنامه‌های فجر در بادرود

فرماندار شهرستان نطنز گفت: 16 کمیته در نطنز و یک ستاد فرعی با در بخش بادرود در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال مشارکت دارند.

مشارکت 17 کمیته در اجرای برنامه‌های فجر در بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، سید امیر جعفری صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر که با حضور مسئولان شهرستان در محل فرمانداری نطنز برگزار شد، اظهار کرد: با وجود گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز در دنیا شاهد تحقق گفتمان اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی هستیم و با یک تحلیل ساده می‌بینیم که در بالاترین سطح در دنیا درخشش داشته‌ایم.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند نظام در طول این 35 سال افزود: با مقایسه شرایط امروز کشور با قبل از انقلاب به خوبی درک می‌کنیم که به برکت نظام مقدس اسلامی، رهبری‌امام راحل عظیم‌الشان در دوران حیاتشان و هم اکنون مقام معظم رهبری، خون شهدای راه انقلاب و استقامت ستودنی مردم، یکی پس از دیگری قله‌های موفقیت را فتح کرده و شرایط امروز و موفقیت کشورمان در همه زمینه‌ها با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

فرماندار نطنز بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی با هم‌افزایی و نوآوری برای گرامی‌داشت دهه فجر امسال در این شهرستان مشارکت فعال داشته باشند.

وی بر لزوم کیفی‌سازی و مردمی‌شدن برنامه دهه فجر تاکید کرد و افزود: برنامه‌های این ایام در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی بیشتر مردم بخصوص جوانان نسبت به اهداف انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شود.

جعفری به نقش مسجد در شکل‌گیری انقلاب و تداوم آن اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان از این سنگر عبادی سیاسی برای اجرای برنامه‌های دهه‌فجر و بهره‌مندی بیشتر مردم استفاده کنند.

وی عنوان کرد: 16 کمیته در نطنز و یک ستاد فرعی با در بخش بادرود در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال مشارکت دارند.

در این نشست اعضای کمیته‌ها و ستادها، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن ایام الله دهه‌فجر امسال در این شهرستان اعلام کردند.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول