اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به حقوق شهروندی دارد

معاون استاندار لرستان گفت: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به حقوق شهروندی دارد.

دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به حقوق شهروندی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیدسعید شاهرخی امشب در جلسه ترویج حقوق شهروندی در خرم‌آباد گفت: دولت یازدهم در سخنرانی‌های قبل از انتخابات خود بر همایش‌ها و سمینارهای بعد از انتخابات به صراحت اعلام کرده که توجه ویژه‌ای به حقوق شهروندی دارد.

وی اظهار داشت: ما باید دغدغه دولت یازدهم را درباره یکسان دانستن فرصت‌های مناسب و مساوی برای شهروندان را که از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندان است سرلوحه کار خود قرار دهیم.

این مسئول یادآور شد: حقوق شهروندی با توجه به ارزش بسیار بالایی که خداوند برای آن قائل است و خصلتی که انسان دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: توجه به شهروندان نه تنها در دین و آیین آمده بلکه باید بدانیم شهروندان از حقوق اجتماعی بالایی برخوردار هستند.

شاهرخی اضافه کرد: همه مسئولان باید راهکارهای مناسبی برای ارتقای زمینه وضعیت حقوق شهروندی ارائه دهند زیرا دولت تدبیر و امید نیز به این مسئله توجه خاصی دارد.

معاون استاندار لرستان تأکید کرد: با توجه به اینکه مراحل اولیه لایحه حقوق شهروندی طی شده است ما باید این لایحه را ملاک عمل خود قرار دهیم.

وی ابراز داشت: در جهت ترویج حقوق شهروندی فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه شرعی و تکلیف الهی باید مورد توجه قرار گیرد.

شاهرخی به مسئله حقوق شهروندی تأکید کرد و اذعان داشت: باید سعی کنیم که این مسئله را به دور از افراط و تفریط ملاک عمل خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم در این جلسه‌ها به اهداف خود برسیم تا حرف‌های ناگفته بیان شود راهکارهایی ارائه نمی‌شود؛ بلکه باید این جلسه‌ها با نظم و به دور از مسائل متفرقه اداره شود.

شاهرخی در پایان با تأکید بر حضور به موقع و اثربخش مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان در این جلسه، عنوان داشت: امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان به این گونه جلسه‌ها توجه ویژه‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/85001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول