اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل

سرپرست جدید امور آب و فاضلاب اردبیل معرفی شد

طی حکمی از سوی عبدالحسین حسن‌زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان اردبیل معرفی شد.

سرپرست جدید امور آب و فاضلاب اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل، در حکم سرپرست جدید آبفای اردبیل آمده است: با توجه به تعهد و تجارب مهندس هدایت ملکی معاون خدمات مشترکان و درآمد با حفظ سمت به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب اردبیل منصوب و از زحمات فتح‌الله نوخواه مدیر اسبق تقدیر و تشکر می‌کنیم.

همچنین در نهمین نشست کارگروه مدیریت جامع کیفیت منابع آب استان آخرین وضعیت تأسیسات فاضلاب استان اردبیل در سال 92 بررسی شد.

شهریار عباس‌زاده مدیر بهره‌برداری از تأسیسات فاضلاب استان اردبیل آخرین وضعیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب، انشعابات نصب شده، تصفیه‌خانه‌‌های فاضلاب در دست بهره‌برداری، پروژه‌های مطالعاتی و در دست اجرا، گزارش مفصلی به اعضای کارگروه ارائه کرد و گفت: با اجرای تأسیسات زیربنایی فاضلاب و بهره‌برداری از آنها در حفظ منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی تأثیر اساسی خواهد گذاشت.

سپس اعضای کارگروه راهکارها، ابزارهای لازم، قانونی و تشویقی جهت ترغیب مردم به استفاده از سیستم‌های نوین طرح فاضلاب و حذف به مرور چاه‌های جذبی و ساماندهی تخلیه فاضلاب‌های خام صنعتی و خانگی از طریق لجن‌کش‌های سیار به منحول‌های سطح شهر که با این تخلیه فاضلاب خام، کل فرآیند سیستم تصفیه‌خانه را با مختل مواجه می‌کنند، مورد بحث و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/62004/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول