اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

‌حجاب برخی بازیگران سینما و تلویزیون ‌بسیار شرم‌آور است

فرماندار خرم‌آباد ‌‌با بیان اینکه حجاب برخی بازیگران سینما و تلویزیون ‌بسیار شرم‌آور است، گفت: صداوسیما و رسانه‌ها می‌توانند در ترویج عفاف و حجاب نقش بسزایی داشته باشند.

‌حجاب برخی بازیگران سینما و تلویزیون ‌بسیار شرم‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولیپوری عصر امروز در ‌کارگروه حقوق شهروندی که در استانداری ‌برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه حقوق شهروندی مراکز فرهنگی و آموزش استان باید تلاش کنند.

وی گفت: امروز یکی از اهداف دولت یازدهم صیانت از حقوق شهروندی است که مسئولان باید این مسئله را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند و عزم جدی داشته باشند.

ولیپوری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند در توسعه حقوق شهروندی و ترویج هرچه بیشتر آن نقش بسزایی ایفا کنند.

فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: مسئولان باید توجه داشته باشند که یکدیگر از مصادیق مهم حقوق شهروندی انجام دادن به موقع و پاسخگویی به نیازهای ارباب رجوع است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از مسئولان در زمان اداری برای پاسخگویی و انجام دادن کار ارباب رجوع سر باز می‌زنند، گفت: مسئولان باید بدانند این کار به منزله عدم رعایت حقوق شهروندی است و باید هرچه سریع‌تر با نظارت استانداری این استان این مسئله مهم حل شود.

ولیپوری یادآور شد: وجود بعضی از مانکن‌های مغازه‌داران که امروزه نیز به بیرون از مغازه گذاشته می‌شوند، نوعی بی‌حجابی و بی‌عفافی است که باید این مسئله نیز اصلاح شود و در صورتی که امکان برداشته شدن آنها به صورت کلی نیست، آنها را به داخل مغازه ببرند.

وی گفت: ما همه باید بدانیم که بی‌حجابی فقط مختص خانم‌ها نیست، بلکه آقایان نیز باید حجاب خود را رعایت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما باید جلوگیری از بدحجابی را از خودمان شروع کنیم و دستگاه‌های اجرایی به خصوص گشت‌های نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صداوسیما و رسانه‌ها می‌توانند در ترویج عفاف و حجاب نقش بسزایی داشته باشند، گفت: متاسفانه در بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها حجاب به گونه‌ای است که بسیار شرم‌آور است.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: رسانه‌ها باید توجه داشته باشند که الگوی مهمی در جامعه هستند و سعی کنند، در هر زمان و مکان حجاب خود را رعایت کنند.

انتهای پیام/85001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول