اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خبر داد

افزایش 24 درصدی درآمدهای عمومی اردبیل

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از افزایش 24 درصدی وصول درآمد عمومی استان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 24 درصدی درآمدهای عمومی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، هاشم مظفری با بیان اینکه در 9 ماهه اول سال‌جاری درآمد عمومی استان بالغ بر 145 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: 79 درصد این رقم از محل درآمدهای مالیاتی تحقق یافته است.

وی وضعیت درآمد عمومی استان را در 9 ماهه اول امسال نسبتاً خوب توصیف کرد و افزود: تا رسیدن به مبلغ مصوب سال 92 هنوز فاصله داریم ولی این ظرفیت در استان وجود دارد که تا 10 درصد باقی‌مانده به مصوب سال 92 با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان وصول شود.

مظفری با بیان اینکه در 9 ماهه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 24 درصدی وصول درآمدهای عمومی استان برخورداریم، تصریح کرد: در تلاشیم به همت مردم استان و کمک دستگاه‌های اجرایی ذیربط رقم درآمد عمومی استان را تا آخر سال 92 به میزان مصوب در قانون بودجه برسانیم.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان عمده منابع درآمدهای عمومی استان را وصول از محل درآمدهای مالیاتی عنوان کرد و ادامه داد: از کل درآمد عمومی استان بیشترین درآمد با 79 درصد از محل وصول درآمدهای مالیاتی از پایه‌های مختلف مالیات و بقیه نیز از محل درآمدهای جرائم و خسارات، درآمدهای حاصل از فروش کالا و خدمات دولت و درآمدهای متفرقه و انحصارات و مالکیت و واگذاری دارایی سرمایه‌ای بوده و کلیه درآمدهای وصولی در استان از منابع مختلف اعم از درآمدهای مالیاتی و غیر مالیاتی در قالب اعتبارات هزینه‌ای (جاری) و تملک دارایی‌‌های سرمایه‌ای (عمرانی) در خود استان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/62007/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول