اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس:

‌کمیته خودرو در منطقه آزاد ارس تشکیل شد

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از تشکیل کمیته خودرو در منطقه آزاد ارس خبر داد.

‌کمیته خودرو در منطقه آزاد ارس تشکیل شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، علی‌یار راستگو ‌‌گفت: این کمیته متشکل از پنج شرکت واردکننده خودرو بوده و مباحث عمومی واردات و عرضه خودرو، تامین قطعات و خدمات پس از فروش و سایر مسائل در این رابطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: بیش از یک‌هزار و 500 دستگاه خودرو خارجی توسط واردکنندگان وارد این منطقه شده است و مهم‌ترین مسئله این خودروها فراهم کردن خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز آنها در ارس است.

راستگو، از احداث 140 واحد تولیدی و صنعتی جدید در فاز دو صنعتی منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: طبق آخرین بررسی‌ها و تعهد سرمایه‌گذاران در  یک سال آینده شاهد راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری در ارس خواهیم بود.

وی، جذب سرمایه‌گذار خارجی را مهم‌ترین برنامه معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری اعلام کرد و افزود: این مسئله را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و در دو ماه گذشته با سیر گسترده سرمایه‌گذاران خارجی روبه‌رو بوده‌ایم.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اقدامات سه ماه گذشته در حوزه صنایع ارس گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر و رفع موانع و تسریع در انجام خدمات لازم برای سرمایه‌گذاران مدیریت صنایع سازمان را با به کارگیری افراد متخصص و کارشناس متحول کرده‌ایم.

وی‌ از پیگیری عدم دریافت مالیات بر ارزش افزوده از واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاری خبر داد و اظهار کرد: مباحث دیگری همچون بهداشت، استاندارد همچنین رفع مشکل واردات انواع مختلف کالا از گمرک جلفا از دیگر برنامه‌های این معاونت است که به صورت جدی درحال پیگیری هستند.

انتهای پیام/60001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول