اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری البرز

کمیته پژوهش حلقه اتصال دستگاه‌های اجرایی و نهادهای آموزشی است

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری البرز گفت: پژوهش حلقه اتصال دستگاه‌های اجرایی و نهادهای آموزشی است.

کمیته پژوهش حلقه اتصال دستگاه‌های اجرایی و نهادهای آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عصمت سرفرازی با اشاره به اهمیت پژوهش به عنوان حلقه اتصال دستگاه‌های اجرایی و نهادهای آموزشی اظهار کرد: ساختار جدید کمیته آموزش و پژوهش استانداری البرز در راستای گسترش فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی حرکت خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا در صدد ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان و متولیان امر پژوهش در استان خواهیم بود تا ضمن انجام پژوهش‌های کاربردی، ضروری و غیرتکراری، بهترین استفاده از بودجه‌های پژوهشی را داشته باشیم.

براساس این گزارش، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن تشریح مبانی و ضرورت اولویت‌های پژوهشی، خواستار تصویب آن از سوی اعضای کمیته شد که این دو مهم پس از بیان نقاط قوت و ضعف به شرط ارائه مستندات به تصویب رسید.

در ادامه نیز نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت احوال و بهزیستی پیرامون اولویت‌های پژوهشی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند که جهت بررسی بیشتر در دستور کار این کمیته قرار گرفت.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه کارگروه پژوهش و فناوری و تحول اداری، اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان از سوی کارگروه‌ها مطرح می‌شود و پس از سنجش اولویت‌ها، مراحل پژوهش به صورت تخصصی و جامع‌تر به دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی در دستور کار پژوهشگران قرار می‌گیرد.

در نهایت نیز طرح‌های پژوهشی با نظارت کارگروه و دستگاه‌های اجرایی تدوین و در سامانه سمات شورای عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت و در صورت تأیید به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول