اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار فردیس:

بهبود کیفیت نان در شهرستان فردیس در دستور کار قرار گرفت

معاون برنامه‌ریزی فرماندار فردیس گفت: بهبود کیفیت نان در شهرستان فردیس در دستور کار قرار گرفت.

بهبود کیفیت نان در شهرستان فردیس در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، ابراهیم کردلو ظهر امروز در  اولین کارگروه آرد و نان فردیس اظهار کرد: بهبود کیفیت نان یکی از مهمترین مطالبات مردم در این شهرستان بود که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های فرمانداری فردیس بهبود کیفیت و ارتقای وضعیت بهداشتی نانوایی‌ها است، افزود: با تدابیر اندیشیده شده بهداشت و کیفیت پخت نان در اولویت قرار گرفته است.

معاون فرماندار فردیس با تأکید بر اینکه نان به عنوان قوت اصلی مردم بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان داشت: در این راستا نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای نانوایی در سطح شهرستان مهمترین برنامه و اولویت است.

این مسئول رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیطی را از مهمترین مسائلی عنوان کرد که واحدهای نانوایی باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

کردلو تأکید کرد: همچنین واحدهای نانوایی باید با رعایت تمامی اصول اقدام به پخت نان کرده و از نمک‌های غیرمجاز و جوش شیرین استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از واحدهای نانوایی در فردیس به صورت مداوم صورت می‌گیرد، افزود: در این راستا با هرگونه کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قمیت در واحدها و... برخورد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار فردیس با تأکید بر اینکه ارائه آموزش‌ها به نانوایان یکی از مهمترین برنامه‌ها است، افزود: ارتقا و بهبود وضعیت کیفی نان در سطح شهرستان فردیس نیازمند نگاه علمی آموزشی است.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول