اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیر و کمان:

تختی تربیت یافته دامان اسلام ناب محمدی (ص) بود

رئیس فدراسیون تیر و کمان تختی را تربیت یافته دامان اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: تختی عامل به آنچه می‌گفت بود.

تختی تربیت یافته دامان اسلام ناب محمدی (ص) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد علی شجاعی ظهر امروز در آئین چهل و ششمین سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی که با حضور جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان عرصه ورزش کشور و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز 46 سال از درگذشت مرحوم تختی می‌گذرد، اظهار داشت: بزرگان ورزش کشور هر ساله برای بزرگداشت تختی که مظهر جوانمردی بود در این مکان حضور پیدا می‌کنند.

رئیس فدراسیون تیر و کمان تختی گفت: تختی تربیت یافته دامان اسلام ناب محمدی (ص) بود زیرا او تربیت یافته در دامان مادری نجیب و پاکدامن بود.

شجاعی تاکید کرد: مطمئن باشید در سال‌های آینده این بزرگداشت در بود و نبود ما و شما باز هم برگزار می‌شود به این دلیل که شادروان تختی این آیه را که می‌فرماید «یا ایها الذین آمنوا و عملوا الصالحات» را الگوی زندگی خویش قرار داده بود.

رئیس فدراسیون تیر و کمان با بیان اینکه تختی عامل به سخنانش بود، خاطرنشان کرد: علت بزرگداشت او شعارها، سخنرانی‌ و ... او نبود بلکه تختی در قلب مردم جای دارد زیرا او نوع‌دوست بود. او به آنچه که اسلام می‌گفت و طبق آن تربیت یافته بود عمل می‌کرد.

وی ادامه داد: بزرگان باید از افرادی همانند تختی که زندگی‌شان برای ما درس است، الگو بگیرند.

رئیس فدراسیون تیر و کمان با تاکید بر اینکه جامعه ورزش ما به امثال تختی نیاز دارد، گفت: این مهم ممکن نخواهد بود مگر آنکه به آنچه که اسلام گفته و ارزش‌های انقلاب بر پایه آن است عامل باشیم.

شجاعی افزود: تنها راه اینکه بتوانیم جامعه ورزش را در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شان ورزشکاران داشته باشیم این است که همه ما به آنچه که می‌گوییم و اعتقاد داریم عامل باشیم. شادروان تختی این‌گونه زندگی کرد و این‌گونه از دنیا رفت.

توجه به علم و برنامه و  ارزش‌های اسلامی، ورزش ایران را متحول می‌کند

رئیس فدراسیون تیر و کمان تاکید کرد: اطمینان دارم که اگر دو مقوله علم و برنامه و ارزش‌های اسلامی را به ورزش کشور وارد کنیم قطعاً به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا می‌کنیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه این موارد باید در عمل باشد، تصریح کرد: تختی فقط الگوی ورزشکاران نیست بلکه تختی الگوی مدیران ورزشی هم هست.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول