اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات تکلیفی بهانه نیاورند

مدیرعامل بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌های این استان برای پرداخت تسهیلات تکلیفی بهانه نیاورند.

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات تکلیفی بهانه نیاورند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرشید جبا عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که بانک ملی در خصوص پرداخت تسهیلات تکلیفی در استان کهگیلویه و بویراحمد به وظایف خود عمل کرده است، اظهار کرد: تسهیلات تکلیفی مربوط به پرداخت تسهیلات به بخش‌هایی همچون بنیاد مسکن برای نوسازی منازل روستایی، بنیاد شهید و بهزیستی و کمیته امداد می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بانک ملی برای مثال در بخش مسکن روستایی از 900 فقره تسهیلاتی که تکلیف داشته 93 درصد یعنی بیش از 800 مورد آن را پرداخت کرده است اما برخی از بانک‌ها تنها دو یا سه مورد از تسهیلات را پرداخت کرده‌اند.

جبا در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: این تسهیلات تکلیفی جز موضوع مربوط به منابع و مصارف بانک‌ها نیستند که برخی برای پرداخت آن‌ها موضوع منابع را پیش می‌کشند بلکه این‌ها جز تکالیفی است که باید پرداخت شود.

مدیرعامل بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقتی چنین خانواده‌هایی در روستاها مشکل دارند و یا این‌که مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با ده‌ها مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند لازم است بانک‌ها برای پرداخت این‌گونه تسهیلات اقدام کنند.

جبا با بیان این‌که بانک ملی در استان پنج تا شش برابر منابع خود تسهیلات پرداخت می‌کند، خاطرنشان کرد: علاوه بر تسهیلات تکلیفی از سوی بانک ملی، تسهیلات ریز همچون تسهیلات مربوط به قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت می‌شود و برخی نهادها علی‌رغم این که سپرده‌ای هم نزد ما ندارند به آن‌ها وام پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که بانک‌ها معتقدند که بانک ملی در خصوص پرداخت این گونه تسهیلات کاری به سود و زیان ندارد، تأکید کرد: باز هم می‌گویم که تسهیلات تکلیفی و پرداخت آن‌ها وظیفه همه بانک‌ها بوده و بر اساس نامی که دارد «تکلیفی» به هر حال باید پرداخت شود.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول