اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان رضوی

نخستین جلسه هیئت حل اختلاف خراسان رضوی برگزار شد

استاندار خراسان رضوی در نخستین جلسه هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان، بر لزوم رعایت الزامات قانونی در مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

نخستین جلسه هیئت حل اختلاف خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در نخستین جلسه هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان که با هدف بررسی اختلاف‌نظر فرمانداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیرامون برخی مصوبات شوراها برگزار شد، به جایگاه مشورت در آموزه‌های دینی اشاره کرد و گفت: تشکیل شوراها یکی از افتخارات نظام اسلامی و سرآغاز تحول در خدمت رسانی با استفاده از ظرفیت منتخبان مردم است.

وی با تاکید بر پایبندی و التزام عملی شوراها به مفاد قانونی اظهار کرد: رهاورد انجام وظایف محول شده به این نهاد در چارچوب قانون، حل بسیاری از مشکلات مردم خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با بیان این‌که خدمت‌رسانی صادقانه و اتخاذ رویه اعتدال و عدالت به عنوان یک ضرورت باید سرلوحه کار تمام مسئولان استان باشد، تصریح کرد: ارتباط و تعامل دوسویه دستگاه‌های اجرایی و شوراها در کنار رعایت قوانین و مقررات باعث هم‌افزایی و تسریع در فرایند کارها و توسعه استان می‌شود.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی، فرمانداران شهرستان‌های مشهد، تربت جام و سبزوار، مدیرکل دادگستری، دهقان و اسداللهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و نماینده شورای اسلامی خراسان رضوی برگزار شد؛ براساس قانون، موارد اختلافی این فرمانداران با مصوبات شوراها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول