اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی:

سارقان قطعات داخل خودرو در اهر زمین‌گیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: باند سارقان قطعات داخل خودرو به دام پلیس افتاد که ارتکاب به 14 فقره سرقت در شهرستان اهر را در کارنامه داشتند.

سارقان قطعات داخل خودرو در اهر زمین‌گیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، صابر عباس‌زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش پلیس آگاهی شهرستان اهر و در پی افزایش سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح این شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ایجاد تعامل با کلانتری‌های سطع شهر و انجام گشت‌زنی‌های مستمر همچنین با بهره‌گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی، کنترل و رصد فعالیت سارقان سابقه‌دار، حرفه‌ای و از زندان آزاد شده آغاز شد و در نهایت عوامل کلانتری 12 این شهرستان شخصی به هویت (ب ـ ک) اهل و ساکن اهر را در حین فروش یک عدد باطری خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی دلالت داده شد و در تحقیقات علمی و پلیسی بیان داشت که باطری را پسر عمویش به نام (خ ـ گ) سرقت کرده و برای فروش به وی تحویل داده است.

وی گفت: پس از اخذ دستور قضایی مخفیگاه نامبرده نیز شناسایی و در انجام عملیاتی دستگیر شد.

عباس‌زاده در ادامه تصریح کرد: پس از چند مرحله تحقیق و بازجویی فنی توسط کارآگاهان، متهم به 14 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

وی تاکید کرد: در این راستا دو نفر مالخر نیز به هویت‌های (الف ـ ت) و (ی ـ ر) شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: با راهنمایی متهمان دستگیر شده کلیه صحنه‌های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت و شکات نیز مورد شناسایی واقع شدند که پس از تجمیع پرونده‌های شکات، متهمان به همراه پرونده به دادسرا معرفی شده و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی در خصوص شیوه سارقان نیز گفت: سارقان در داخل محلات خلوت و با شکستن شیشه خودروها با سنگ و باز کردن کاپوت خودرو اقدام به سرقت قطعات و محتویات داخل آنها می‌کردند.

گفتنی است،در آسیب‌شناسی این نوع سرقت‌ها، اعتیاد متهمان به مواد مخدر و متزلزل بودن وضعیت خانوادگی آنان از نکات قابل توجه بود.

انتهای پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول