اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خواستار شد

اتخاذ تدابیر لازم برای بهره‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری

فرماندار سنندج با بیان اینکه عملکرد قوی و توانمند در گرو استفاده از ظرفیت تمام افراد و نخبگان است ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری فراهم شود.

اتخاذ تدابیر لازم برای بهره‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در مراسم تودیع شهردار سابق و معارفه شهردار جدید سنندج اظهار کرد: باید ویژگی‌های مدیر موفق را بدانیم.

وی اظهار کرد: به فرمایش بزرگان مدیر باید عذر آشکار را در برابر پروردگار و مردمان برپا دارد و همه کارها به گونه‌ای مدیریت شود که قابل دفاع باشد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه باید مقدمات توفیقات را فراهم کنیم تصریح کرد: تصمیمات کارشناسانه و بهره‌گیری از فکر نخبگان و اهل فن می‌تواند در این زمینه بسترساز باشد.

میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه مدیریت ما باید دانش‌محور باشد خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌ها باید عمیق و جامع و بر مبنای علمی صورت گیرد و باید اتاق فکر و اندیشه داشت.

وی لازمه تحقق مدیریت دانش‌محور را امکان استفاده از همه ظرفیت‌ها دانست و افزود: می‌توان این ذخیره‌های علمی را با اتاق فکر به سرمایه اجرایی تبدیل کرد.

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه خدمت باید دیگر سرلوحه کار ما باشد تصریح کرد: باید در حد مقدورات با تصمیم کارشناسانه و استفاده از تمام ظرفیت‌ها خدمات مناسبی در سطح شهر به شهروندان ارائه دهیم.

میرزایی‌اصل در ادامه با ابراز خشنودی از انتخاب شادمان اظهار کرد: اعضای شورای شهر کسی را برای این سمت برگزیده‌اند که با این مجموعه بیگانه نیست.

وی با اشاره به اینکه شادمان ظرفیت‌ها و تنگناها را به خوبی می‌شناسد خاطرنشان کرد: علت طولانی شدن فرآیند صدور حکم شهرداری شادمان این است که در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت باید وزیر کشور این حکم را امضا کند و به دلیل تغییر و تحولات صورت گرفته در دولت این امر به درازا انجامید.

فرماندار سنندج اظهار کرد: نباید اعضای شورا را مزاحم فعالیت‌هایمان تصور کنیم بلکه باید از آنها به عنوان ظرفیتی برای تسریع و پیشبرد امور در کمک به مدیران و کارهای اجرایی استفاده کرد.

میرزایی‌اصل با بیان اینکه شورای شهر سنندج بهترین شورایی است که در طول دوران فرمانداری خود در 5 شهر مختلف مشاهده کرده‌ام خاطرنشان کرد: از ظرفیت بالای آنها می‌توان به عنوان اتاق و مخزن اندیشه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اینکه تصور کنیم شهرداری به تنهایی می‌تواند مشکلات شهر را حل کند استنباط اشتباهی است و همه باید یاری‌رسان این نهاد برای انجام بهتر خدمت باشند.

فرماندار سنندج بخشی فکر کردن را آفت بزرگی در کارها دانست و خواستار پرهیز مسئولان از این امر شد و افزود: همه ما به عنوان سرمایه‌هایی در اختیار این نظام و مردم قرار داریم.

میرزایی‌اصل یکی از شاخص‌های رسیدن به مدیریت موفق را مشارکت همگانی دانست و افزود: اگر تعامل مثبت در کار وجود نداشته باشد پیشرفتی حاصل نمی‌آید.

وی در پایان با تأکید بر اینکه عملکرد قوی و توانمند در گرو استفاده از ظرفیت تمام افراد و نخبگان است ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری فراهم شود.

انتهای پیام/79012‌/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول