اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی پلدختر از استاندار لرستان‌

دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای جنوبی شهرستان پلدختر طی طوماری از زحمات و تلاش‌های استاندار لرستان برای رفع مشکل آلودگی آب آشامیدنی روستاهای جنوب پلدختر تقدیر کردند.

تقدیر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی پلدختر از استاندار لرستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، پس از انعکاس اخبار آلودگی آب آشامیدنی روستاهای جنوبی شهرستان پلدختر، استاندار لرستان طی جلسه‌ای با حضور متولیان امر تصمیمات خوبی را برای رفع این مشکل در این مناطق گرفتند.

پس از این اقدام به موقع استاندار دهیاران واعضای شورای اسلامی روستاهای جنوبی شهرستان پلدختر طی طوماری از تلاش استاندار لرستان در توجه به تامین آب آشامیدنی روستاهای شهدای تنگ فنی، سراب رجب، کناربلوط، رنگین بان، برج کبود، چم‌گز، جلوگیر و چم‌گرداب تقدیر کردند.

در بخشی از این طومار که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس در شهرستان پلدختر ارسال شده است، آمده است: اینجانبان امضا کنندگان ذیل دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای جنوبی شهرستان پلدختر(بخش مرکزی) ضمن اعلام مراتب سپاس و قدردانی خود به پاس توجه ویژه حضرت عالی به تامین بخشی از نیازمندی‌های ضروری اهالی (تامین آب شرب سالم) روستاهای‌گری باباخان(شهدای تنگ فنی)سراب رجب، کناربلوط، رنگین بان، برج کبود، جلوگیر، چم‌گز و چم‌گرداب و نیز توجه ویژه حضرت عالی به توسعه استان توجه به مسائل کلان و استراتژیک و خودداری از مشغول شدن در مسائل خرد و جزئی و کم اهمیت و نیز اهتمام جدی به مطالبات انباشته شده مردم در تمام زمینه‌ها خصوصا مسائل عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی با تکیه برمدیران باتجربه و لایق بارقه امیدی در وجود این خطه از میهن اسلامی بارور نمودهاست.

در ادامه این طومار افزوده شده است: برخود لازم دانسته‌ایم به مصداق حدیث شریف(من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خداپسندانه حضرت عالی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری به منظور به بار سایه نشستن اهداف بلند برنامه‌های جنابعالی اعلام داشته و ضمن استعانت از خداوند منان جهت توفیقات روز افزون حضرت عالی، بهرورزی و پیروزی‌تان را در توجهات حضرت ولی عصر(عج)مسئلت نمائیم.

انتهای پیام/2304/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول