اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مشورتی خانواده‏های شهدا و ایثارگران سمنان:

نخستین سالگرد شهادت سردار شاطری برگزار می‏شود

رئیس شورای مشورتی خانواده‏های شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان گفت: نخستین سالگرد شهادت سردار شاطری 24 بهمن از ساعت 15 تا 17 عصر درسالن اجتماعات گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‏شود.

نخستین سالگرد شهادت سردار شاطری برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در نشست شورای مشورتی خانواده‏های شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای شهرستان و نظام به ویژه امام شهدا، در خصوص مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید سردار شاطری اظهار داشت: این برنامه با شور خاصی در سمنان برگزار می‏شود.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و تشکیل ستادی در فرمانداری سمنان و برگزاری دو جلسه، این مراسم در روز 24 بهمن و از ساعت 15 تا 17 در سالن اجتماعات گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‏شود.

رئیس شورای مشورتی خانواده‏های شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور سمنان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

سعدالدین با بیان اینکه در راه شهادت همچنان باز است، ادامه داد: شهادت توفیق بندگان مخلص و لایق  خداوند است که نمونه بارز آن، شهید سردار شاطری است.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول