اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد خبر داد

خدمات‌رسانی به 99 هزار زائر در مبادی ورودی شهر مشهد

شهردار مشهد در جلسه علنی شورای شهر با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در دهه پایانی ماه صفر گفت: در این دهه توسط شهرداری و در پایگاه‌های ورودی‌ مشهد به 99 هزار و 143 زائر خدمات‌رسانی شد.

خدمات‌رسانی به 99 هزار زائر در مبادی ورودی شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدصولت مرتضوی ظهر امروز در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در ساختمان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: دهه آخر صفر در مشهد از ویژگی‌های خاصی برخوردار است؛ به طوری که در این دهه مردم از تمام نقاط کشور به صورت گسترده‌ در مشهد حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه تعداد زائرین سواره و پیاده در دهه پایانی ماه صفر سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافت، افزود: شهرداری مشهد نیز در این مدت تمام امکانات خود را برای ارائه خدمات به زائرین بسیج کرد.

شهردار مشهد ادامه داد: در این دهه توسط شهرداری در پایگاه‌های ورودی‌ مشهد به 99 هزار و 143 زائر خدمات‌رسانی، در پایگاه میدان شهدا به 200 هزار نفر زائر خدمات مختلف ارائه و برای 110 ایستگاه صلواتی در سطح شهر توسط شهرداری مجوز صادر شد و 18 نفر از مبلغان نیز به این ایستگاه‌ها اعزام شدند.

مرتضوی اضافه کرد: در این دهه پایگاه‌های راهنمای زائر به 57 هزار نفر خدمت‌رسانی کردند و 38 هزار بسته راهنمای شهر مشهد و 32 هزار بسته فرهنگی نیز بین زائرین توزیع شد.

مرتضوی افزود: برای پاکسازی ورودی‌های شهر مشهد از هزار و 200 نفر با تجهیزات فنی کامل استفاده شد که 2 هزار و 500 تن زباله و نخاله در این مناطق جمع‌آوری و در سه روز پایانی ماه صفر نیز برای نظافت شهر 9 هزار نفر به فعالیت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه هزار و 700 دستگاه اتوبوس در پایانه‌های شهر مشهد در عصر شهادت امام رضا‌ (ع) مستقر شد، گفت: با وجود خیل جمعیت توانستیم با کمترین مشکل زائران را به مقصد مدنظر منتقل کنیم که با توجه به این مقدار ورودی و خروجی به شهر مشهد، با سوانح رانندگی بسیار کمی مواجه بودیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول