اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا آذربایجان‌شرقی:

سایه وقف را به سمت سپرده‌گذاری هدایت کنیم

مدیر صندوق مهر امام رضا آذربایجان‌شرقی از مسئولان خواست تا در زمینه هدایت سپرده‌ها و سرمایه‌های نقدی مردم به سمت وقف و قرض‌الحسته تلاش کنند.

سایه وقف را به سمت سپرده‌گذاری هدایت کنیم

علی زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به اعتقادات و عقاید هموطنان به خصوص در آذربایجان‌شرقی عنوان قرض‌الحسنه از قداست و اعتبار خاصی برخوردار بوده و مطمئناً از آن استقبال خواهند کرد.

وی، از آمادگی مجموعه تحت مدیریتش به منظور هدایت سرمایه‌های هموطنان برای استفاده در حوزه‌های عام‌المنفعه خبر داد و گفت: صندوق مهر امام رضا می‌تواند سرمایه‌های نقدی خیران را با شرایط بانکی قرض‌الحسنه در اختیار نیازمندان قرار دهند.

زارعی تاکید کرد: حتی فرد سرمایه‌گذار می‌تواند با معرفی افرادی که تشخیص می‌دهد نیازمند است، از سپرده و سرمایه حساب قرض‌الحسنه خود گره‌گشای مشکل هموطنان باشد.

این مقام مسئول در حوزه بانکی استان اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا در 9 ماهه گذشته 285 میلیارد ریال تسهیلات در آذربایجان‌شرقی به متقاضیان پرداخته است.

وی، 100 میلیارد ریال تسهیلات را مربوط به حوزه اشتغال، 45 میلیارد ریال وام ازدواج و 140 میلیارد ریال در بخش مسکن مناطق زلزله عنوان کرد و گفت: هنوز هم پرداخت تسهیلات به حادثه‌دیدگان این پدیده در دستور کار صندوق مهر امام رضا آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

صندوق مهر امام رضا در تمام 19 شهرستان آذربایجان‌شرقی شعبه دارد و کارت‌های اعتباری مهر امام رضا به شبکه شتاب وصل بوده و قابل استفاده است.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول