اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم صورت می‌گیرد

رقابت آذرخودروی نوین قم با 3 حریف برای صدرنشینی در سوپر لیگ کاراته کشور

تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در سومین هفته فصل جاری مسابقات سوپر لیگ قهرمانی کاراته مردان باشگاه‌های کشور برابر 3 رقیب خود به میدان خواهد رفت.

رقابت آذرخودروی نوین قم با 3 حریف برای صدرنشینی در سوپر لیگ کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با انجام دیدارهای هفته‌های اول و دوم از فصل جاری پیکارهای سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، تیم کاراته آذرخودروی نوین نماینده قم در این دوره از مسابقات شروع بسیار پرقدرتی داشته و حالا کاراته‌کاهای توانمند قمی و ملی‌پوش در ترکیب این تیم قرار است در هفته سوم به مصاف سه رقیب دیگر بروند.

این در حالی است که امسال مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با حضور 9 تیم از دهه سوم آذرماه کار خود را آغاز کرده و بعد از انجام دیدارهای هفته نخست در روز جمعه بیست و دوم آذرماه، پیکارهای هفته دوم روز پنجشنبه پنجم دی‌ماه به انجام رسید و رقابت‌های هفته سوم روز جمعه بیستم دی‌ماه انجام می‌شود.

بدین ترتیب در حالی که امسال نخستین حضور تیمی به نمایندگی از هیئت کاراته قم در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ باشگاهی کاراته کشور است این تیم با نام آذرخودروی نوین در تلاش برای تکرار پیروزی‌های خود در پیکارهای هفته سوم سوپر لیگ کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف تیم‌های رده‌های پنجم، ششم و هشتم جدول رده‌بندی مسابقات می‌رود.

مسابقات فصل جاری سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه هفته جاری در حالی در تهران پیگیری خواهد شد که تیم کاراته آذرخودروی نوین قم نیز تا عصر پنجشنبه نوزدهم دی‌ماه برنامه‌های آماده‌سازی خود را با حضور تمام نفرات خود برای حضور پرقدرت در این هفته در خانه کاراته قم پیگیری می‌کند.

تیم کاراته آذرخودروی نوین قم که تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاده است، طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته در گام نخست از هفته سوم به مصاف باشگاه پرهام می‌رود، در مسابقه دوم رو در روی تیم آوای رزم صف‌آرایی می‌کند و در سومین رقابت خود به مصاف تیم شهید داورزنی قرچک خواهد رفت.

تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در فصل جاری مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با تیم‌های کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب، آوای رزم، فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه پرهام، دانشگاه آزاد اسلامی، برق هرمزگان، تیم کاراته پایتخت و تیم شهید داورزنی قرچک به رقابت می‌پردازد.

بازی‌های هفته نخست این رقابت‌ها جمعه بیست و دوم آذرماه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد در حالی که تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفت و 17 بر 10 پیروز شد و سپس با تیم مناطق نفت‌خیز جنوب روبه‌رو شد و این مسابقه را نیز 17 بر 7 به سود خود به پایان رساند و در هفته دوم نیز از سد جندی شاپور شیراز گذشت تا بعد از تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فولاد ماهان سپاهان اصفهان با یک بازی کمتر در مکان سوم قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول