اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی زنجان خبر داد

وجود مه غلیظ در محور مواصلاتی زنجان - دندی

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به وجود مه غلیظ در محور مواصلاتی زنجان - دندی اشاره کرد و گفت: رانندگان در این محور احتیاط لازم را داشته باشند.

وجود مه غلیظ در محور مواصلاتی زنجان - دندی

مسعود خوشکام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر مشکل جدی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.

وی به وجود مه غلیظ در محور زنجان - دندی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به وجود مه خیلی غلیظ در این محور رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه رانندگان سرعت مطمئنه را در محور زنجان - دندی رعایت کنند، افزود: با توجه به مه غلیظ در این محور عدم دید باعث ایجاد تصادف می‌شود و رانندگان مسائل ایمنی لازم را رعایت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در محور تهم – چورزق مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به بارش‌های اخیر تردد در مسیر این محور برقرار است.

خوشکام خاطرنشان کرد: همچنین در حال حضور در هیچ یک از راه‌های روستایی استان زنجان مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اتوبان زنجان - قزوین دیروز در محدوده شهرهای صائین قلعه و خرم‌دره بسته بود، ابراز داشت: هم‌اکنون این محور مواصلاتی مسدود نیست و مشکلی در تردد رانندگان وجود ندارد.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه اتوبان زنجان – قزوین دیروز از ساعت‌ 17 تا 21 بسته بود، ادامه داد: علت مسدود بودن این محور کولاک شدید اعلام شد.

این مسئول با اشاره به اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ از آغاز فصل سرما در محورهای مواصلاتی استان زنجان الزامی است، اضافه کرد: پلیس راه نیز در محورها و راه‌های استان زنجان همراه داشتن زنجیر چرخ را کنترل می‌کند.

خوشکام در ادامه با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همچنین هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت وجود مشکل و مسدود بودن محورها و راه‌های روستایی استان زنجان با ارسال پیامکی از گزارش مشکل موجود به این سامانه اداره کل را از وضعیت راه‌ها مطلع کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول