اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

ایجاد مدارس خاص قرآنی در تربیت کودکان تاثیرگذار است

فرماندار یزد گفت: از آنجا که قرآن باید از کودکی به مباحث تربیتی کودکان ورود پیدا کند، ایجاد مدارس خاص قرآنی در آموزش و پرورش در این شیوه تربیتی بسیار تاثیرگذار است.

ایجاد مدارس خاص قرآنی در تربیت کودکان تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی، صبح امروز در دیدار با مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی یزد با بیان اینکه قرآن کتاب راهنمای زندگی همه انسان‌ها به ویژه مسلمانان است، اظهار کرد: قرآن کتابی آسمانی است که ریشه در وحی دارد و به همین منظور هر فرد یا جامعه‌ای برای رسیدن به کمال و سعادت باید از قرآن بهره‌مند شود.

وی عنوان کرد: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اقدامات بسیاری در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی و ورود این کتاب آسمانی و آموزه‌های بی‌بدلیش به زندگی مردم و جامعه انجام شده اما به دلیل وسعت معنوی قرآن کریم باید کارهای تخصصی و علمی بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

فرماندار یزد همچنین آموزش قرآن از سنین نونهالی و خردسالی را مهم و مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: آموزش قرآن باید از سنین خردسالی آغاز شود و به صورت مداوم و مستمر ادامه پیدا کند که البته اقدامات ارزشمندی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مدارس خاص قرآنی در سطح آموزش و پرورش می‌تواند در تحقق این مهم تاثیرگذار باشد.

سیفی همچنین با تقدیر از اقدامات شایسته اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد در برگزاری برنامه‌های مختلف در زمینه ترویج بیش از پیش قرآن تاکید کرد: اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام شده و ارائه گزارش عملکرد به مردم می‌تواند گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد نیز در این دیدار از کسب رتبه برتر اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد در سطح کشور خبر داد.

محمدرضا شایق، کسب این موفقیت‌ها را مرهون همکاری موسسات قرآنی و علاقه و انس مردم استان یزد به قرآن کریم و آموزه‌های دینی اعلام کرد.

در این نشست برخی از مسائل و مشکلات موسسات قرآنی و اتحادیه موسسات قرآنی یزد مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول