اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری لرستان:

پیشگیری از وقوع جرایم زیست محیطی نیازمند بسیج عمومی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان لرستان گفت: پیشگیری از وقوع جرایم زیست محیطی نیازمند بسیج عمومی است.

پیشگیری از وقوع جرایم زیست محیطی نیازمند بسیج عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدتقی شاکرمی امشب در نشست بررسی و پیشگیری از جرایم و تخلفات محیط زیست و منابع طبیعی به نقش مهم و تأثیرگذار محیط زیست در زندگی انسا‌ن‌ها اشاره کرد و گفت: حفاظت از این نعمت الهی یک وظیفه عمومی است که نیاز به آموزش همگانی دارد.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از جرایم و تخلفات محیط زیست، خاطرنشان کرد: محیط زیست و دنیای وحوش و طیور را باید از نگاه دوربین دید تا به جاذبه‌های خدادادی طبیعت پی‌ببریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان لرستان ابراز داشت: برای پیشگیری از وقوع جرایم محیط زیست و زیست محیطی نیاز به یک بسیج عمومی است، تا بتوانیم از این نعمت به درستی استفاده کنیم.

شاکرمی اضافه کرد: متأسفانه در لرستان شکل شکار حیوانات و گونه‌های نادر به عنوان تفریح و سرگرمی برای افراد تبدیل شده است که این خود موجب آسیب جدی به محیط زیست می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: باید ضمن تشخیص و احراز جدی صلاحیت افراد متقاضی اخذ پروانه سلاح برخورد قاطعی با افراد متخلف به عمل آید و تناسب بین اسلحه‌های شکاری و محیط زیست رعایت شود.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول