اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست تعاملی

فرماندهی انتظامی و اداره ورزش قرچک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در نشست تعاملی با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی قرچک تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی امضا کردند.

فرماندهی انتظامی و اداره ورزش قرچک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امشب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در نشست تعاملی با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی قرچک تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی امضا کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای همسوسازی توان نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان به‌منظور همکاری در اجرای فرهنگی و ورزشی تقویت مباحث فرهنگی در بین جوانان و ورزشکاران منعقد شد.

حسین قاسی‌زاده گفت: بی‌شک، تشویق تشکل‌های ورزشی و ترغیب مردم به امر ورزش می‌تواند نقش موثری در مهار جرایم و آسیب‌های اجتماعی و انحرافات در بین جوانان داشته باشد.

* تفاهم‌نامه پلیس و اداره ورزش ضروری است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی انتظامی شهرستان قرچک نیز در این نشست اذعان داشت: تعامل و همکاری نهادها و ادارات در هر شهرستان می‌تواند جبهه فرهنگی نظام را تقویت کند.

علی تاجیک سعیدی گفت: عقد تفاهم‌نامه پلیس با اداره ورزش یک ضرورت است که می‌تواند جمعیت عظیم ورزشکار را در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی سمت و سو دهد.

این گزارش حاکی است، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت خودباوری در جوانان به‌ویژه قشر ورزشکار در سطح شهرستان با راهکارهای آموزشی و فرهنگی، آگاه‌سازی افکار عمومی جوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با هدف توانمندسازی جامعه ورزشکاران در مقابله با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی جنگ نرم، تقویت بصیرت و حفظ شئونات اسلامی قهرمانان ورزشی در مجامع بین‌المللی و مسابقات کشوری و بین قاره‌ای و همچنین تحکیم مبانی خانواده‌ها، عفاف و حجاب و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول