اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت گاز استان سمنان:

مردم سمنان با افزایش سرمای هوا در مصرف گاز صرفه‏جویی کنند

شرکت گاز استان سمنان با اشاره به ورود سامانه هوای سرد به این استان، از مردم خواست در مصرف گاز صرفه‏جویی کنند.

مردم سمنان با افزایش سرمای هوا در مصرف گاز صرفه‏جویی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، این شرکت با صدور اطلاعیه‏ای ضمن هشدار به مشترکان گاز طبیعی در خصوص رعایت مصرف بهینه این نعمت الهی، از آنان خواست به منظور ایجاد پایداری هرچه بیشتر شبکه‏های گازرسانی از مصرف بیش از حد به شدت پرهیز کنند.

در این اطلاعیه آمده است: شروع زودرس فصل سرما و برودت دمای زیر صفر در اقصی نقاط کشور، رعایت اعتدال در مصرف گاز طبیعی را دو چندان کرده، به طوری که ممکن است هموطنان در دیگر استان‏های سردسیر کشور، دچار مشکل افت فشار شبکه‏های گازرسانی و مشکلات ناشی از آن شوند.

این اطلاعیه تاکید کرد: جبران این مشکل فقط از طریق ایجاد همدلی و همراهی جمعی و کاهش مصارف در حد متعارف و متعادل امکان‏پذیر است و از همه هم‏استانی‏ها به خصوص مشترکان گاز طبیعی خانگی می‏خواهیم تا بار دیگر با احساس مسئولیت همگانی و وصف‏نشدنی خود با کم کردن شعله بخاری‏ها و خاموش کردن لوازم گازسوز غیرضرور و کاهش چند درجه‏ای دمای محیط زندگی خود و نگه داشتن آن در حد 18 تا 21 درجه سیلسیوس با شرکت گاز استان سمنان همراهی کنند.

شرکت گاز استان سمنان از دستگاه‏های اجرایی و ادارات استان سمنان نیز خواست هم‏پای سایر اقشار مردم این استان با کنترل دقیق سامانه‏های گرمایشی و سرویس به موقع آنها و روشن و خاموش کردن این سامانه‏ها یک ساعت قبل از ورود و خروج کارکنان در این امر مهم سهیم شوند تا شاهد افت فشار و یا قطع گاز در هیچ جای استان و کشور نباشیم.

انتهای پیام/74002/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول