اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/22

منتظری: نمایشگاه توانمندی‌های صنعت گیلان برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: امسال برای نخستین‌بار نمایشگاه توانمندی‌های صنعت، معدن و تجارت گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی دایر می‌شود.

منتظری: نمایشگاه توانمندی‌های صنعت گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری امشب در جلسه هماهنگی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: امسال برای نخستین بار نمایشگاه توانمندی‌های صنعت، معدن و تجارت استان در دهه فجر دایر می‌شود.

وی به صنایع ایجاد شده پس از انقلاب اسلامی در گیلان اشاره کرد و افزود: فناوری‌های نو در نمایشگاه مذکور به نمایش گذاشته می‌شود.

منتظری با بیان اینکه 120 غرفه برای نمایشگاه مذکور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت گیلان با قیمت پایین به مردم عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح طرح‌های صنعتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و بیان کرد: امسال سبد کالا در دو مقطع بهمن و اسفند در گیلان توزیع می‌شود و در تلاش هستیم این توزیع در دهه فجر باشد.

وی با اشاره به رونمایی از تمبر یادبود پیشکسوت صنعت گیلان، یادآور شد: تمبر یابود مذکور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

*پوشش خبری دهه فجر متوازن باشد

معاون امور برنامه‌ریزی استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور خواستار اعلام تعداد پروژه‌های افتتاحی از هفته دولت تا دهه فجر انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی شد و گفت: سازمان‌ها پروژه‌های غیر از عمرانی را به مردم اعلام کنند.

محمدحسین اصغریان به ویژه‌برنامه دستگاه‌های گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پروژه‌ها در حال آماده‌سازی برای افتتاح است.

وی بر پوشش خبری مناسب برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان تاکید کرد و یادآور شد: پوشش خبری دهه فجر باید متوازن باشد.

انتهای پیام/84001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول