اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تاکستان اعلام کرد

پیش‌بینی جهش بودجه‌ای شهرداری تاکستان در سال آینده

رئیس شورای شهر تاکستان از پیش‌بینی سقف ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری تاکستان در سال ۹۳ برای برون‌رفت از معضلات شهری خبر داد.

پیش‌بینی جهش بودجه‌ای شهرداری تاکستان در سال آینده

شهریار رحمانی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان از کارشناسی، تهیه و تنظیم عوارض سال 93 شهرداری تاکستان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تاکنون 15 جلسه با مسئولان امر در این شهر برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان با ابراز امیدواری برای افزایش بودجه 93 شهرداری تاکستان تا سقف 30 میلیارد تومان افزود: بودجه 15 میلیارد تومانی شهرداری تاکستان در سال جاری بسیار اندک است و تلاش شده این میزان تا سقف 25 تا 30 میلیارد تومان افزایش یابد.

رحمانی فعالیت کمیسیون‌های شورای شهر تاکستان را قابل توجه دانست و تصریح کرد: کمیسیون‌های عمرانی، برنامه و بودجه، بانوان، فرهنگی و ورزشی شورای شهر تاکستان با برپایی نشست‌های مختلف به توسعه این شهر کمک شایانی کرده‌اند.

این مسئول شهری از احداث پل روگذر کمربندی میدان فردوسی شهر تاکستان خبر داد و عنوان کرد:‌ احداث این پل با سازه فلزی در حال برنامه‌ریزی و طی مراحل نقشه‌کشی در شهرداری است و پیمانکار آن نیز مشخص نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان به هزینه 30 میلیارد ریالی احداث پل فردوسی شهر تاکستان اشاره کرد و افزود: 10 میلیارد ریال اعتبار تاکنون با پیگیری‌های رحمانی نماینده تاکستان در مجلس برای این پروژه اخذ شده است.

رحمانی از تشدید و برخورد جدی با ساختارهای غیرمجاز شهر تاکستان خبر داد و تصریح کرد: بازنگری و اصلاح طرح تفصیلی شهری و احداث نخستین پارک بانوان در سال آینده جزو طرح‌های شورا و شهرداری تاکستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان خاطرنشان کرد: البته میزان اعتبار، مساحت و مکان‌یابی پروژه پارک بانوان شهر تاکستان هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.

انتهای پیام/77005/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول