اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران بزرگ:

بصیرت ملت ایران تمام نقشه‏های پلید دشمنان ‌را نقش بر آب کرده است‌

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران بزرگ تاکید کرد: بصیرت ملت ایران تمام نقشه‏های پلید دشمنان ‌را نقش بر آب کرده است‌.

بصیرت ملت ایران تمام نقشه‏های پلید دشمنان ‌را نقش بر آب کرده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدرضا قوچانی امشب در گردهمایی بصیرتی بسیجیان که با حضور 150 نفر در زینبیه روستای قلعه‏نو خالصه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تکریم امام حسن و امام حسین(ع) توسط پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: در زمان حیات پیامبر(ص) امام حسن و امام حسین(ع) بارها و بارها مورد تکریم و احترام ایشان در منظر مردم قرار گرفتند، اما بعد از ایشان چه بر سر این امامان و فرزندان آنها از طرف امت پیامبر (ص) آمد.

وی افزود: این اتفاقات فقط یک دلیل داشت و آن هم بی‏بصیرتی امت بود که به ظاهر توجه و از باطن غافل بودند و همین بی‏معرفتی و شناخت سبب شد تا امامان معصوم ما هر کدام به دست امت پیامبر به نحوی به شهادت برسند.

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران بزرگ تصریح کرد: افتخار شما ملت این است که بصیرت و شناخت نسبت به اسلام و امام زمان (عج) و ولایت را باطنی دارید و همین بصیرت است که انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما از ابتدای انقلاب تاکنون در تلاش هستند تا به ترتیبی این نظام را ساقط کنند، اما بصیرت و هوشیاری این ملت تاکنون تمام نقشه‏های پلید آنها را نقش بر آب کرده است.

قوچانی با بیان اینکه این کشور خون‌بهای 300 هزار شهید است، اظهار کرد: مگر می‏توان این کشور شهیدپرور که با عاشورا و کربلا زنده است را به سادگی تسلیم کرد و بر آن غلبه کرد، اینها خیال خام است.

فرمانده سابق سپاه شمال‏غرب تهران بزرگ بیان کرد: دشمن همچنان تلاش می‏کند تا به هر شکل ممکن ذره‏ای ما را تسلیم خود کند و اکنون نیز در مذاکرات ژنو همین تلاش را دارد تا امتیازی هر چند کم از ما بگیرد و افتخار کند که ما ایران را تسلیم کردیم.

فرمانده اسبق سپاه شاهرود تاکید کرد: امام راحل به ما یاد داد ایستادگی کنیم و بدانیم که استکبار به سرکردگی آمریکا هیچ غلطی نمی‏تواند بکند، همچنان که تاکنون نتوانسته است.

قوچانی در ادامه گفت: شما ملت باید بر بصیرت و هوشیاری و شناخت خود بیفزایید و بدانید دشمن هر لحظ در کمین است و توطئه‏ای جدید به کار می‏برد و همه ما و مسئولان باید مراقب این ترفندها باشیم.

انتهای پیام/74007/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول