اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دیّر خبر داد

راه‌اندازی مدرسه استثنایی در شهرستان دیّر

مدیر آموزش و پرورش دیّر از راه‌اندازی مدرسه استثنایی ساحل با 13 دانش‌آموز در مهرماه سال آینده خبر داد.

راه‌اندازی مدرسه استثنایی در شهرستان دیّر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، عبدالرسول صالحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار امیدواری کرد که این آموزشگاه به کلاس هوشمند و تمامی تجهیزات مجهز شود.

وی ادامه داد: معلولان نیز از جامعه جدا نیستند و تنها نقص فیزیکی دارند، بنابراین نباید مانع پیشرفت آنان شد و حتی باید راه را برای تحقق اهداف آنان فراهم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با بیان اینکه کودکان استثنایی دارای نیازهای پیچیده و متعدد هستند، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان نیازمند خدمات رفاهی و تجهیزات تخصصی هستند که هزینه‌های بالایی دارد و خیران به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

صالحی در پایان با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید نیازها و نواقص معلولان را برطرف کنند، متذکر شد: همه انسان‌ها عاری از عیب و نقص نیستند و خداوند به تمامی انسان‌ها استعدادهای مختلفی عطا کرده تا برای جامعه مفید باشند.

صالحی با تأکید بر اینکه مسؤلان باید زمینه رشد و بالندگی دانش‌آموزان معلول را در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی فراهم کنند، یادآور شد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اهمیت زیادی به بخش آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آمده که باید مورد توجه قرار گیرد. 

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول