اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری پلیس آگاهی خراسان رضوی

گروگان قلابی در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز خراسان رضوی از دستگیری مردی که با طرح ادعای دروغین گروگان‌گیری قصد اخاذی از همسرش را داشت، خبر داد.

گروگان قلابی در دام پلیس افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس صارمی‌ساداتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرد جوانی با مراجعه به پاسگاه انتظامی حصار گلستان طرقبه اعلام کرد شوهر خواهرزاده‌اش در تماس تلفنی که با وی داشته ادعا کرده است در مسیر میدان شهدا به سمت طرقبه، 4 نفر با بیهوش کردن وی او را به مکانی نامعلوم برده و در اتاقکی زندانی کرده‌اند.

وی افزود: در پی این گزارش کارآگاهان پلیس آگاهی طرقبه شاندیز و تیم‌های عملیاتی پاسگاه انتظامی حصار گلستان تحقیقات گسترده خود را با توجه به اهمیت موضوع آغاز کردند.

صارمی‌ساداتی ادامه داد: کارآگاهان در بررسی‌های علمی پرونده با پیامکی روبه‌رو شدند که فرد گروگان برای همسرش ارسال کرده و اظهار داشته است که آدم‌ربایان برای آزادی وی مبلغ 50 میلیون تومان پول خواسته‌اند.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیس به سرنخ‌هایی رسید که فرضیه دروغین بودن ماجرای گروگان‌گیری را قوت می‌بخشید، لذا با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده محل اختفای فرد گروگان در یکی از روستاهای نزدیک طرقبه شناسایی شد.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز اضافه کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی مکان مورد نظر را پاکسازی و فردی که ادعا کرده بود ربوده شده را دستگیر کردند.

این مسئول اضافه کرد: این فرد که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید اظهار کرد چند روز قبل با خانمی در مشهد آشنا شدم و او من را به باغ ویلای یکی از اقوام خود در منطقه جاغرق برد و من که از اختلافات خانوادگی رنج می‌بردم و محبوبیت خود را در بین فامیل و وابستگان از دست داده بودم و از طرفی می‌خواستم چند روزی در باغ ویلا مخفی شوم نقشه‌ای کشیدم تا هم برای همسرم عزیز شوم و هم پولی به جیب زده باشم.

صارمی‌ساداتی خاطرنشان کرد: گفتنی است در ادامه این مأموریت محل اختفای همدست این متهم نیز در مشهد شناسایی و پس از دستگیری به دست قانون سپرده شد.

وی گفت: اعتماد به پلیس در چنین مواردی به طور قطع نتایج بهتری را برای فرد و جامعه به دنبال خواهد داشت و تلفن 110 کانال ارتباطی خوبی بوده که بین پلیس و مردم قرار داده شده است.

انتهای پیام/2202/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول