اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خواستار شد

توسعه صدقه جاریه در جامعه

فرماندار گناوه گفت: بهتر است که وقف با توجه به نیاز صورت گیرد و تمام مردم و مسئولان در کنار هم تلاش کنند تا صدقه جاریه در جامعه توسعه پیدا کند.

توسعه صدقه جاریه در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی حبیبی‌منش ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته وقف که در امامزاده سلیمان بن علی (ع) برگزار شد، گفت: وقف تنها در امور دینی و اعتقادی کاربرد ندارد بلکه می‌توان در خصوص مسائل مربوط به بهداشت و درمان، ورزش، آموزش، عمران و آبادانی روستاها وقف کرد.

وی افزود: مسلمانان با آگاهی از ثمرات ماندگار وقف در انجام کارهای خیرخواهانه پیشقدم و در اقصی نقاط جهان مطرح هستند.

حبیبی‌منش وقف را سنت حسنه خواند و اظهار کرد: بهتر است که وقف با توجه به نیاز صورت گیرد و تمام مردم و مسئولان در کنار هم تلاش کنند تا صدقه جاریه در جامعه توسعه پیدا کند.

حجت‌الاسلام سید عبدالله دانشی مدیریت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه نیز گفت: سنت وقف از مصادیق بارز احسان و خیرخواهی است که در نتیجه تعالیم انبیای الهی از گذشته‌های دور تاکنون پا برجا مانده است.

وی گفت: خدمات وقف در جهان اسلام به ویژه در توسعه علم و دانش و ایجاد و احیای مراکز علمی و آموزشی بر همگان آشکار و روشن است. استمرار و پایداری تعالیم در اسلام و توسعه فعالیت‌های علمی در مراکز آموزشی به وقف بستگی تام دارد.

در پایان از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه هدایایی به برندگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول