اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی خبر داد

وجود برخی منافع شخصی پشت ادعای عدم واریز عوارض معادن

رئیس سازمان صنعت، معدن و تحارت خراسان رضوی با اشاره به وجود ادعاهایی مبنی بر عدم واریز عوارض و مالیات معادن گفت: پشت برخی از این ادعاها منافع شخصی نهفته است.

وجود برخی منافع شخصی پشت ادعای عدم واریز عوارض معادن

راضیه علیرضایی امروز در حاشیه بازدید از معادن پلاسری سنگ آهن سنگان خواف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در این سفر بازدید طولانی و پرباری را داشتیم و از نزدیک توسعه چشمگیر سنگان را مشاهده نمودیم.

وی پیرامون ادعای بر عدم واریز عوارض و مالیات معادن بیان کرد: امروز ادعاهای زیادی مطرح شد که پشت برخی از این ادعاها منافع شخصی نهفته است.

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی اظهار داشت: منافع آنی و زودگذر همیشه نارحتی به دنبال دارد و بهتر است به آینده بهتر نگاه کنیم.

علیرضایی قول داد که به زودی به همه این ادعاها و خواسته‌ها که بصورت شفاهی و مکتوب اعلام شده با رعایت جانب حق، پاسخ دهد.

وی از اهالی منطقه، مدیران شهرستان، نماینده مردم در مجلس، معدنکاران، صنعتگران و مسئولان استانی بویژه مدیران کل محیط زیست و آب منطقه‌ای خواست تا با نگاه مشترک به وضعیت خطیر فعلی، کار توسعه در سنگان را درک و سعی کنند به آینده توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش فارس، معادن سنگ آهن سنگان با ذخیره یک میلیارد و 200 میلیون تن سنگ آهن در 300 کیلومتری جنوب شرقی مشهد مرکز خراسان رضوی واقع است.

انتهای پیام/2202/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول