اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم مطرح کرد

پیشرفت 80 درصدی طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)

استاندار قم در بازدید از پروژه عمرانی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) از پیشرفت 80 درصدی این طرح عظیم خبر داد.

پیشرفت 80 درصدی طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در بازدید از ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران این پروژه ملی گفت: طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به فازبندی افتتاح بخش‌های مختلف طرح ضلع شرقی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: انعکاس اخبار پیشرفت این پروژه‌ها ضمن کارآیی عظیم آن، موجب ایجاد امید در دل‌های مردم و نهایتاً عزت جمهوری اسلامی خواهد بود.

استاندار قم با بیان اینکه در گذشته کارهای بزرگی برای حرم حضرت معصومه (س) شده است، افزود: امیدواریم که در دولت تدبیر و امید نیز با اتحاد، وفاق و همدلی مسئولان شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه عظیم و طرح‌های دیگر باشیم.

وی ادامه داد: ‌تملک املاک همجوار با این طرح عظیم به زودی آغاز می‌شود و مرحله نهایی اجرای پروژه ساخت ضلع شرقی را نیز به اتمام خواهیم رساند.

گفتنی است،‌ طرح ضلع شرقی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (ع)، 51 هزار متر مربع خواهد بود که شامل هشت هزار و 500 متر مربع شبستان، 10 هزار متر مربع صحن و کتابخانه‌ای وسیع خواهد بود.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول