اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

دومین جشنواره شعر ولایت و انتظار در بافق برگزار می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان بافق از برگزاری دومین جشنواره شعر ولایت و انتظار در شهرستان بافق خبر داد.

دومین جشنواره شعر ولایت و انتظار در بافق برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامرضا حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره شعر ولایت و انتظار گفت: این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان بافق همزمان با سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

وی پاسداشت نهم ربیع‌الاول، آغاز امامت امام عصر (عج)، ترویج فرهنگ مهدویت و تبیین آن با زبان فاخر هنر و ادبیات، تبیین انتظار به عنوان جهت دهنده به زندگی فردی و اجتماعی در حوزه‏های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین ترسیم زیبایی‏ها و جلوه‏های متعالی زندگی در عصر پس از ظهور را به عنوان مهم‌ترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان بافق تصریح کرد: این جشنواره به همت هیئت منتظر المهدی (عج)، کانون فرهنگی شهید حبیبیان، دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق و مدیریت امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان یزد در روزهای نهم و دهم ربیع‌الاول مصادف با 20 و 21 دی‌ماه سال‌جاری و به مدت 2 شب برگزار خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه برای شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد، قالب اشعار ارسالی را نیز آزاد اعلام کرد و اظهار داشت: مشخصات کامل صاحب اثر، نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات، تاریخ تولد، آدرس دقیق و شماره تماس از موارد الزامی است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 19 دی‌ماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در بافق، خیابان مسجد جامع، صندوق قرض‌الحسنه منتظر المهدی (عج) ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ‌4226760 (0352) و همراه 09133522176 تماس بگیرند.

وی با اشاره به نشانی رایانامه جشنواره اظهار کرد: داوطلبان برای ارسال آثار از طریق رایانامه نیز می‌توانند آثار خود را به نشانی Montazaralmhdi@Yahoo.Com ارسال کنند.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول