اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد

سوءاستفاده یک شرکت در تأمین سبد کالایی در لرستان

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک شرکت لرستانی در یک اقدام جهت‌دار در خصوص تأمین سبد کالایی اقدام کرده‌اند.

سوءاستفاده یک شرکت در تأمین سبد کالایی در لرستان

محمدرضا دالوند امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، گفت: با توجه به سوابق توزیع سبد کالایی توسط دولت و اعتماد مردم به این موضوع متأسفانه برخی از افراد و شرکت‌ها با تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهت‌دار به شکل‌های مختلف موضوعاتی را به عنوان تأمین سبد کالایی مردم مطرح و اقدام به ثبت‌نام خانوارها از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا حضوری در قبال اخذ وجوه متفاوت با قول تأمین سبد کالایی انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به قول مساعد دولت در تأمین سبد کالایی به جامعه هدف اعلام می‌شود این گونه شرکت‌ها یا افراد هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تأمین سبد کالایی کارکنان دولت نداشته و وابستگی به این سازمان ندارند.

دالوند یادآور شد: گرفتن هرگونه وجهی بابت تأمین یا تحویل سبد کالایی کارکنان دولت مجاز نبوده و تخلف محسوب می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از همه هم استانی‌های فهیم لرستان تقاضا داریم در همکاری با این گونه افراد و شرکت‌ها دقت لازم را داشته و در صورت ضرورت مراتب را به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و یا مراکز ذی‌صلاح گزارش دهند.

وی افزود: متأسفانه یک شرکت در استان لرستان در این زمینه اقدام به ثبت‌نام کرده که سازمان صنعت، معدن و تجارت با این شرکت برخورد جدی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/85001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول