اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی:

مسابقات چند جانبه ورزش‌های باستانی در اراک برگزار می‌شود

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی از برگزاری مسابقات چند جانبه ورزش‌های باستانی در اراک خبر داد.

مسابقات چند جانبه ورزش‌های باستانی در اراک برگزار می‌شود

محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات چند جانبه ورزش‌های باستانی با حضور تیم‌های مطرح شهرستان اراک در زورخانه امام مهدی(عج) این شهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات دوازده‌گانه ورزش‌های باستانی با حضور شش تیم آلومینیوم‌سازی، ماشین‌سازی، سالار شهیدان، ورزش صبحگاهی اراک، صالحین و تیم مرحوم حاج حسین طیبی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی افزود: این دوره از مسابقات در دو رده سنی 40 تا 50 و 50 تا 60 سال 21 دی ماه سال‌جاری در زورخانه امام مهدی(عج) شرکت آلومینیوم برگزار می‌شود و منتخبین هر بخش نیز برای شرکت در مسابقات قهرمانی استان و کشور انتخاب خواهند شد.

صالحی به برگزاری دوره‌های مربیگری کشتی پهلوانی اشاره کرد و گفت: هم اکنون 15 نفر از مربیان استان مرکزی در بخش‌های کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای دارای مدارک کشوری می‌باشند و طبق هماهنگی‌های انجام شده با فدراسیون یک دوره مربیگری کشوری در سال جاری در اراک نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: داوران رشته‌های کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی نیز توانسته‌اند در بسیاری از مسابقات کشوری قضاوت کنند که این امر نشان دهنده ارتقاء سطح داوری استان در این رشته است.

هم اکنون ورزش کشتی پهلوانی در استان مرکزی علاوه بر شهرستان اراک، در شهرهای ساوه، آشتیان، خمین و تفرش فعال می‌باشد و یکی از بزرگترین زورخانه‌های کشور نیز در شهرستان زرندیه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/87012/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول