اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر هندیجان:

عقب‌ماندگی‌های هندیجان به حال خود رها شده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: عقب‌ماندگی‌های این شهر به حال خود رها شده و نیازمند دست یاری مسئولان ملی و استانی است.

عقب‌ماندگی‌های هندیجان به حال خود رها شده است

یوسف شکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: هندیجان یکی از مناطق مرزی جنوب استان خوزستان است که 95 کیلومتر مرز آبی در خلیج فارس دارد.

وی افزود: این منطقه دو بندر تجاری و صیادی را در خود گنجانده است اما با این حال هنوز هم در بسیاری از بخش‌ها دچار ضعف و کمبود بوده و روزگار بدی را سپری می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان اضافه کرد: این بندر، پتانسیل و ظرفیت‌های بالای گردشگری نظیر مقبره‌های امامزادگان میررحمان، میرنعمان، شاه مشهد، عباسعلی، شاه عبدالله که یکی از فرزندان امام محمدباقر(ع) است و در کنار دریا مدفون شده و دیگر جاذبه‌های توریستی نظیر بندر زیبای بحرکان و رودخانه زهره را داراست اما نبود بودجه و اعتبار لازم، این مناطق بکر و دست نخورده باقیمانده‌اند.

وی تصریح کرد: در صورتیکه اعتبار به شهرداری این شهر تزریق شود و بتواند بدهی‌های خود را پرداخت کرده و دستی به سر و روی منطقه بکشد آن وقت است که می‌توان شاهد بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در هندیجان بود و برای شهر و شهروندان درآمدزایی را پیش بینی کرد.

شکاری همچنین عنوان کرد: بسیاری از مشکلات در هندیجان وجود دارند که به دلیل کهنگی و گذشت چندین سال از آنها تبدیل به معضل شده اما مسئولان ملی و استانی همچنان نسبت به آنها بی‌توجهند و تنها ضرر و آسیب آن را شهروندان و ساکنان این منطقه متحمل می‌شوند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول